* Pentru informații suplimentare/comenzi vă așteptăm să ne sunați la 021 346 01 90 sau să ne trimiteți un e-mail pe office@afaceri-poligrafice.ro
Webinariile au înlocuit parțial expozițiile, devenind cu ajutorul internetului adevărate modele de interacțiune de la distanță, de educare și prezentare a celor mai noi tehnologii, reducând astfel decalajul de comunicare și permițând distribuirea informațiilor într-un mod mult mai ușor, eficient și gratuit pentru clienții deveniți spectatori implicați.
Webinariile pot aduce beneficii importante pe plan național și decidenților industriei poligrafice românești, printre acestea numărându-se capacitatea de a prezenta un produs sau de a oferi demonstrații ale unui produs/serviciu nou prin mijloace audiovizuale interactive, la care pot asista jurnaliști și clienți din orice parte a țării și chiar a lumii. Webinariile oferă și oportunitatea de a genera vânzări prin promovarea produselor/serviciilor respective – demonstrând expertiză, companiile care organizează webinarii au ocazia de a deveni în ochii publicului specializat o autoritate pe temele sau în cadrul domeniilor alese, construind sau fortificând brandingul afacerii. De cele mai multe ori reprezentanții industriei internaționale de print au ales să își înregistreze webinariile realizate în direct în mediul online, pentru ca apoi să le poată utiliza în scopuri de marketing și ca instrumente ce facilitează vânzările în diferite medii, precum cel al rețelelor de socializare.
Webinariile se numără printre cele mai eficiente tactici de marketing pentru creșterea nivelului de implicare a publicului țintă, iar această implicare/angajare se traduce în cele din urmă în creșterea numărului de clienți. Nu există nicio altă tactică de vânzări sau de marketing care să poată aduce o anumită companie în fața a sute sau chiar mii de posibili clienți pe baza unor investiții atât de mici – rentabilitatea investiției are deci un potențial uriaș. O afacere de printing sau packaging de mărime medie poate atrage aproximativ 500 de participanți pentru un singur webinar, potențialul fiind însă nelimitat. Cele mai bune exemple ale industriei au fost acele serii de webinarii care au reușit trecerea lină de la un eveniment virtual ce se concentrează pe o mentalitate de tipul „Acesta este produsul nostru, priviți-l, este grozav!” la o atitudine de tipul „Suntem aici pentru a vă ajuta, specialiștii noștri vă vor împărtăși expertiza companiei pe această temă pentru a vă putea îmbunătăți procesele”. Webinariile funcționează aproape la fel ca sesiunile de instruire personală, ele permit însă atât feedback cât și întrebări adresate la final de către o audiență diversă care poate aduce un plus de complexitate discuției. Un webinar eficient prezintă probleme specifice și soluții clare care vizează tehnologii sau produse – conținutul unui webinar ar trebui să învețe publicul să își dorească să achiziționeze produsele companiei, înainte chiar de a-i solicita o ofertă de preț. Webinariile au deci capacitatea de a transforma vânzarea într-un proces mult mai natural. În plus, formula acestui tip de întâlnire virtuală permite și invitarea unor figuri cunoscute ale industriei care aduc propriul lor public specific, pe principiul beneficierii de audiența influencerilor.
Afaceri Poligrafice încurajează mediul poligrafic românesc să utilizeze cu încredere această formulă eficientă pentru a atinge cifre de afaceri mai mari, cu investiții minime. AFP va promova în continuare atât în revista tipărită, pe platforma online dar și pe rețelele de socializare – Facebook și Instagram – sesiunile de webinarii care simplifică procesul de conectare a celor mai importante voci ale industriei cu publicul avizat și clienții potențiali.