Avery Dennison Graduate Collection – sustenabilitate premium pentru producătorii de băuturi alcoolice

Dacă înainte de izbucnirea pandemiei de Coronavirus industriile producătoare de băuturi spirtoase, vinuri și bere artizanală se concentrau pe dezvoltarea de produse cu ambalaje de lux interactive, un an mai târziu situația este foarte diferită. Realități sociale precum carantinarea populației, reducerea mobilității consumatorilor, distanțarea socială și închiderea unităților de HoReCa au afectat importante industrii, printre care și turismul.

Criza Covid-19 a adus schimbări importante în comportamentul consumatorilor: aceștia folosesc mult mai des internetul, profită de magazinele foarte apropiate de casă, comandă mai des produse online, socializează mai mult în mediul virtual și se concentrează pe stiluri de viață mai sănătoase. Toate acestea corespund cu o tendință a consumatorilor de a încerca mai des vinurile nou apărute pe piață și vinurile locale. Băuturile preferate ale consumatorilor în vreme de pandemie sunt ginul, tequila, romul și berea. Afacerile acestor industrii au avut însă vânzări uneori și cu 50% mai mici decât în perioada pre-pandemie pe segmentul HoReCa. Creșterile înregistrate în spațiile de retail de tipul supermarketurilor nu au reușit să acopere pierderile, ceea ce a dat naștere unui val de oferte și reduceri semnificative, dar și unor metode noi și creative de a genera profit. Astfel, vânzările online au crescut pe sectorul industriilor producătoare de băuturi spirtoase, vinuri și bere artizanală cu 100%. Cramele și-au „renovat” website-urile, au valorificat evenimente precum degustările virtuale de vinuri sau cursurile de tip masterclass. Toate acestea au condus la accelerarea modificărilor suferite de ambalaje și la creșterea ratelor de investiții în marketingul digital, în produsele ultra-premium, cu o atenție specială acordată sectorului de produse ecologice.

Printre cei mai importanți producători internaționali de soluții și materiale dedicate industriilor de labeling și packaging se remarcă pe acest segment Avery Dennison, companie cu o istorie care începe în 1935 și care dă tonul industriei înțelegând că eticheta este punctul de contact fizic dintre un brand și consumatorii săi – pânza care ilustrează povestea și valorile unui brand. Producătorilor de băuturi spirtoase și vinuri care vor să se adapteze rapid celor mai noi trenduri pe acest segment, Avery Dennison le oferă gama de hârtii embosate pentru producția de etichete premium – The Graduate Collection – care este potrivită totodată și pentru aplicații pe ambalaje de produse alimentare și cosmetice. Noua colecție este o alegere ecologică, fiind produsă într-un procent de 50% din deșeuri de hârtie post-consum, necretată. Nivelul de alb intens al hârtiilor acestei game permite designerilor să își exploreze la maxim creativitatea, profitând totodată de excelenta calitate a imprimării offset și flexo UV.

Deoarece începutul unui nou capitol al vieții este cea mai bună sursă de inspirație, colecția Graduate îi invită în această primăvară pe producători, designeri și printeri la explorări creative de design și producție a ambalajelor premium cu ajutorul a trei noi hârtii texturate, care vor îmbogăți capacitatea brandurilor de a-și spune povestea. De la textura zidurilor de cărămidă ale unui oraș italian necunoscut și unduirile apei lacurilor de munte, până la imitația caracteristicilor pânzei folosite la crearea coperților de carte vintage în ediție limitată, această colecție de hârtii oferă accesul la realizarea de etichete unice pentru produse remarcabile. Noua colecție Avery Dennison permite utilizarea unei game diverse de procedee de imprimare și înnobilare, printre care și serigrafia, inscripționarea cu folio la cald, embosarea și debosarea.

Realizate în parteneriat cu producătorul de hârtie Gmund, renumit pentru soluțiile sale de embosare premium, hârtiile speciale The Graduate Collection au fost produse în mod sustenabil. Apa reciclată utilizată este refolosită de până la 7 ori în procesele de fabricație, materiile prime sunt certificate Forest Stewardship Council (standardul pentru gestionarea forestieră responsabilă), iar deșeurile rezultate în urma producției sunt separate și reciclate. Până la 75% din energia necesară fabricării hârtiei este generată fără emisii de CO2 prin recuperarea și refolosirea energiei pe tot parcursul procesului de producție.

The Graduate Collection (115 g/mp, 160 µm) include modelul rSIENA BIANCO ce reproduce prin embosare un tipar geometric unic, asemănător texturilor vintage întâlnite în orașele cu istorie și tradiții bogate. Al doilea model al colecției, rSORBONNE BLANC, se inspiră din imagistica mediilor naturale, amintind de undele și valurile delicate ale râurilor și lacurilor. Gama Graduate include și modelul rOXFORD WHITE care imită prin embosare textura de canvas a vechilor coperți de carte.

rSiena Bianco rSorbonne Blanc rOxford White
rSiena Bianco                                   rSorbonne Blanc                            rOxford White

 

Prin intermediul gamei de hârtii premium Graduate Collection, Avery Dennison își propune să genereze valoare și beneficii sustenabile pentru clienții săi, care astfel nu vor mai fi nevoiți să facă niciun compromis costisitor în privința calității imprimării și a creativității.

* Avery Dennison vă invită să completați acest FORMULAR pentru a primi în cel mai scurt timp un set de mostre gratuite. *

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide