Noua tehnologie a CCL, dezvoltată alături de compania parteneră Arylin, a fost lansată recent împreună cu un demo care exemplifică posibilitățile creative infinite de care pot profita brandurile ce doresc să se conecteze prin intermediul ambalajelor cu clienții lor. Demo-ul oferă un tur virtual, prezentat la 360°, al celebrului studio artistic finlandez Halosenniemi – un loc situat pe malul lacului Tuusula din sudul Finlandei.
Această nouă variantă care nu necesită instalarea altor aplicații este foarte ușor de folosit, consumatorul trebuie doar să scaneze codul QR al etichetei CCL Label și apoi să urmeze instrucțiunile. Ambalajul conectat oferă următoarele beneficii: pune la dispoziția consumatorilor elemente de realitate virtuală care pot fi explorate oricând, îmbunătățește loialitatea consumatorilor prin creșterea interacțiunii acestora cu brandurile lor preferate, are capacitatea de a atrage mai mulți consumatori și de a se evidenția în fața competitorilor.
Tehnologia Connected Packaging poate fi implementată rapid direct în designul deja existent al oricărui ambalaj, conținutul campaniilor astfel derulate fiind ușor de actualizat. Evenimentele sau promoțiile speciale pot fi create oricând, sporind controlul brandului asupra propriilor procese de marketing.