Situat in apropiere de Roma, sediul companiei etic.a este un simbol al dedicarii in serviciul maiestriei si calitatii. Intrarea in incinta etic.a transmite imediat impresia importantei pe care convertorul o acorda excelentei, creand un cadru pentru standardele inalte mentinute in cadrul fabricii sale moderne. Fapt ilustrat in plus de instalarea recenta a echipamentului de imprimare flexo FA-17 produs de Nilpeter, ceea ce marcheaza o piatra de hotar importanta in traseul etic.a pe piata locala de tiparire a etichetelor.
Incepand de la infiintarea sa in 2009 de catre fondatorii Patrizia Windfang si Gianni Olivieri, etic.a a cunoscut o remarcabila dezvoltare prin fuziunea diverselor expertize in managementul si integrarea sistemelor de productie. Gama larga de produse ale companiei, incepand de la etichetele premium de vinuri si bauturi spirtoase pana la etichetele destinate produselor de ingrijirea pielii si de uz casnic ii scot in evidenta versatilitatea pe piata italiana.
Imbogatirea flotei de echipamente din dotarea companiei cu modelul flexo FA-17 este o dovada a angajamentului etic.a in serviciul inovatiei si eficientei. Proiectat pentru o inalta automatizare, acest echipament de ultima generatie faciliteaza configurarea rapida a lucrarilor de imprimare si a schimbarilor rapide, asigurand livrarea unor produse de top in intervale de timp foarte scurte. In plus, integrarea modulului digital Nilpeter pentru lac in procesul tehnologic al flexografiei traditionale aduce o imbunatatire inegalabila calitatii etichetelor, fara povara cheltuielilor legate de pregatirea si echiparea de lunga durata.
Unitatea inkjet cu lac in strat gros ofera capabilitati extinse de infrumusetare, ideale pentru cerintele din sectoarele de sanatate, ingrijire personala, vin si bauturi spirtoase, pentru a mentiona doar cateva. Totodata, aceasta ofera un cost global de productie mai mic, mai putine deseuri, o pregatire mai rapida si rate de productie crescute in comparatie cu metodele traditionale. In plus, atractivitatea produsului la raft este crescuta cu costuri suplimentare mici sau inexistente pentru ecrane, placi sau altele similare.
Vito Di Martino, directorul operatiunilor etic.a, a descris achizitia strategica a modelului flexo FA-17 drept o miscare in directia optimizarii perioadei de livrare a produselor si a eficientei, declarand: „Ne propunem sa depasim constant asteptarile clientilor nostri printr-un flux de productie modernizat, sporindu-ne agilitatea si avantajul competitiv pe piata.”
De partea sa, Angelo Tribocco, Director de Vanzari din cadrul Nilpeter srl a punctat: „Este intotdeauna o placere sa constatam ca un nou echipament de imprimare produs de noi stabileste o relatie solida cu un alt client. Sunt increzator ca achizitia va fi un mare beneficiu pentru etic.a si asteptam cu nerabdare sa-i urmarim dezvoltarea.”
Colaborarea dintre etic.a Labels si Nilpeter este un parteneriat bazat pe valori si viziuni comune pentru viitorul flexografiei. Peter Eriksen, Director de Operatiuni la Nilpeter, a subliniat importanta unui asemenea parteneriat puternic: „Faptul ca ambele companii sunt proprietati de familie favorizeaza o colaborare autentica. Suntem extrem de mandri sa contribuim la dezvoltarea etic.a si nerabdatori sa asistam la evolutia acestui parteneriat.”