Schimbarea a necesitat producția de noi materiale și adoptarea unor tehnici de imprimare diferite, la care s-a adăugat adaptarea echipamentelor existente.
Tranziția către noile ambalaje face ca gama Quality Street de la Nestlé să fie al doilea brand de dulciuri care adoptă ambalajele din hârtie, în condițiile în care Smarties a realizat deja acest lucru anul trecut.
Richard Watson, director executiv în cadrul Nestlé Confectionary, a declarat: „Nestlé Confectionery ocupă poziția de lider în ceea ce privește sustenabilitatea ambalajelor, deoarece lucrăm pentru a reduce utilizarea plasticului virgin cu o treime și a produce doar ambalaje reciclabile sau reutilizabile în următorii trei ani. Schimbările anunțate s-au bazat pe evaluări detaliate ale ciclului de viață al ambalajelor, care ne-au permis să identificăm soluții cu un impact mai mic asupra mediului.“
Fiecare dintre aceste schimbări contribuie la obiectivul Nestlé de a-și lansa pe piață produsele în ambalaje 100% reciclabile până în 2025.