Potrivit companiei, o sticlă cu apă cumpărată asigură o cantitate suficientă de apă potabilă pentru o zi prin construirea sau repararea puțurilor în regiuni precum Senegal, în timp ce un baton organic cu nuci le oferă oamenilor nevoiași din țările africane o porție de mâncare. Inițiativa este susținută de băncile de alimente din Germania, iar costul unui produs din această campanie este același cu al produselor similare. Conform share, de la lansarea pe piață au fost vândute deja trei milioane de sticle cu apă, fiind astfel finanțată săparea a 30 de puțuri pentru apă potabilă în Liberia, Cambodgia și Etiopia.
Compania este primul producător de băuturi din Germania care își îmbuteliază apa în sticle fabricate din materiale 100% reciclate. Grupul KHS a sprijinit compania ajutând la proiectarea și dezvoltarea acestor sticle într-un timp foarte scurt.
Planurile sunt ambițioase: în 2019, share dorește să îmbutelieze în fiecare lună aproximativ un milion de sticle realizate în întregime din PET reciclat și astfel să economisească peste 200 tone metrice de deșeuri din plastic pe an. Produsul a fost deja scos la vânzare în urmă cu câteva săptămâni în lanțul de supermaketuri REWE din Germania, precum și în drogheriile dm. În afară de acești doi retaileri, ceilalți parteneri ai companiei share sunt fabrica de îmbuteliat Mineralbrunnen Allgäuer Alpenwasser, producătorul de prefabricate Plastipack și KHS Corpoplast.