Prin „Fit for a King” UNITED CAPS oferă două designuri de astfel de sisteme de închidere: „The Crown Jewel” și „No Drama Queens”. Ambele sunt disponibile într-o mare varietate de dimensiuni și culori pentru a satisface nevoile unei game diverse de branduri și tipuri de produse, inclusiv băuturi necarbogazoase și carbogazoase, sucuri și lactate. În cadrul expoziției compania a prezentat noile capace atât în variante fabricate din materiale convenționale, cât și în variante fabricate din materiale certificate ISCC+ pentru sustenabilitate, acestea din urmă păstrând toate caracteristicile capacelor convenționale.
Benoit Henckes, CEO al UNITED CAPS, a oferit mai multe informații: „Soluțiile noastre de închidere cu garnitură «Fit for a King» au fost dezvoltate în colaborare cu un consorțiu de lideri pe acest segment din industria ambalajelor, pentru a ne asigura că sistemele de închidere sunt «Born Ready» și că vor avea un impact minim asupra liniilor de producție”.
UNITED CAPS a prezentat în cadrul drinktec și sisteme de închidere personalizate, dat fiind că aproximativ 50% din activitatea companiei se desfășoară în sectorul produselor personalizate. Brandurile au astfel șansa de a colabora cu producătorul pentru a răspunde unor nevoi specifice de performanță și diferențiere. Ca urmare a acestor proiecte comune de cercetare și dezvoltare, UNITED CAPS a ajuns să stăpânească tehnici dificile precum bi-injecția, embosarea, producția de etichete IML (in mould labeling) complet metalizate și imprimarea digitală a etichetelor. Printre capacele personalizate expuse la standul UNITED CAPS amintim soluția Pure-TwistFlip, un produs dezvoltat pentru Elopak.