Valser introduce pe piață sticlele de băuturi fără etichete

Valser - un brand Coca-Cola - a introdus pe piață sticlele de băuturi fără etichete, care prezintă informațiile despre produs și logo-ul embosate pe suprafața recipientului, codul de bare fiind imprimat pe capac.

Primele produse Valser fără etichetă vor fi VALSER Sparkling, VALSER Still și VALSER Still Calcium & Magnesium, despre care compania spune că sunt deja disponibile și vor fi testate pe piață. Sticlele vor fi oferite și în varianta de 750 ml.

Compania susține că renunțarea la etichete îi permite să reducă semnificativ volumul de materiale și cantitatea de apă utilizate, precum și emisiile de CO2.

În 2019, Valser a introdus sticlele din rPET 100%, pretinzând că este primul brand de apă minerală din Elveția care a reușit acest lucru. Pentru a-și carbonata băuturile cu CO2 purificat captat din aer, compania a colaborat cu Climeworks.

Evian – brand Danone – a introdus la rândul său pe piață o sticlă de 400 ml pentru apa sa minerală, fabricată din PET reciclat 100% (excluzând capacul) și fără etichetă, prezentând un logo în relief pe corpul sticlei.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide