Producătorul și-a actualizat website-ul, iar de acum are un nou logo care simbolizează puternica sa eficiență pe plan global.
Noua prezență a companiei în mediul online este posibilă datorită unei platforme care oferă o abordare modernă, având drept culoare dominantă nuanța reflex blue datorită faptului că hubergroup este ultimul mare producător al pigmentului alkaline blue. Pe lângă aspectul estetic îmbunătățit, noua platformă îi va ajuta pe clienții companiei să acceseze mai rapid produsele și soluțiile din portofoliul hubergroup.
Una dintre calitățile pe care clienții le apreciază la serviciile hubergroup este contactul personal pe care îl au cu reprezentanții companiei, drept urmare noul website va lista datele de contact ale reprezentanților din fiecare țară în care compania activează. Totodată, pentru a reflecta prezența liderului pe piața mondială, conținutul website-ului va fi de acum disponibil în mai multe limbi, potrivit locațiilor din peste 30 de țări unde se află sediile reprezentanțelor. De asemenea, website-ul a fost optimizat și pentru accesarea de pe telefonul mobil.
Orientarea globală a companiei este transmisă și prin noul logo, care subliniază faptul că hubergroup va continua să ofere aceeași calitate a serviciilor și produselor. Din punct de vedere vizual, noul logo hubergroup accentuează ideea că grupul funcționează ca un tot unitar.