„Modern Marketing“ – primul ghid din șase – este o introducere în secretele marketingului, realizată pentru a-i ajuta pe furnizorii de servicii de imprimare să înțeleagă de ce este atât de important să-și cunoască clienții, să-și construiască marca și să creeze un plan de marketing pentru a obține o creștere reală a afacerii.
Marketingul poate ajuta companiile de print să își alinieze valorile cu nevoile clienților, să le anticipeze acestora alegerile și acțiunile, să descopere noi clienți și să transforme conversațiile cu aceștia în vânzări cu un caracter repetat.
Ghidul pune accent pe regula 80% / 20%, care sugerează că majoritatea profiturilor companiilor provin de la 20% dintre clienții lor și explică de ce este important să se cultive acel 20%. De asemenea arată cum marketingul poate ajuta la creșterea activă a piețelor, la dinamizarea unei afaceri și la crearea de oportunități reale.
Marketingul este persuasiune, reprezintă povestea unei afaceri și ajută la fidelizarea clienților, mai ales atunci când și alte companii de print doresc să devină furnizorii de servicii de imprimare ai acelor clienți.
Celelalte ghiduri din serie, intitulate „Public“, „Brand“, „Viziune“, „Implicare“ și „Optimizare“ vor oferi calea practică, structurată și plăcută către creșterea și profitabilitatea afacerii.
Acestea sprijină realizarea unui plan de marketing personalizat cu Ricoh Modern Marketing Canvas. Planul cuprinde patru secțiuni – „Afacerea dvs.“, „Marketingul dvs.“, „Clienții dvs.“ și „Bugetul“ și este o parte esențială a serviciului EDGE de consultanță pentru dezvoltarea de afaceri de la Ricoh. Cu ajutorul celor șase ghiduri, fiecare secțiune a planului poate fi completată pentru a oferi o imagine asupra atributelor, structurii strategiei de marketing și a clienților furnizorilor de servicii de imprimare.