Asigurați succesul pe termen lung al afacerii de print cu ghidul de marketing de la Ricoh

Ricoh Europa lansează seria „Guide to Modern Marketing“ (Ghid de marketing modern) cu ajutorul căreia companiile de print pot beneficia de o varietate de instrumente și canale de marketing valoroase, care le vor garanta succesul afacerii pe termen lung.

„Modern Marketing“ – primul ghid din șase – este o introducere în secretele marketingului, realizată pentru a-i ajuta pe furnizorii de servicii de imprimare să înțeleagă de ce este atât de important să-și cunoască clienții, să-și construiască marca și să creeze un plan de marketing pentru a obține o creștere reală a afacerii.

Marketingul poate ajuta companiile de print să își alinieze valorile cu nevoile clienților, să le anticipeze acestora alegerile și acțiunile, să descopere noi clienți și să transforme conversațiile cu aceștia în vânzări cu un caracter repetat.

Ghidul pune accent pe regula 80% / 20%, care sugerează că majoritatea profiturilor companiilor provin de la 20% dintre clienții lor și explică de ce este important să se cultive acel 20%. De asemenea arată cum marketingul poate ajuta la creșterea activă a piețelor, la dinamizarea unei afaceri și la crearea de oportunități reale.

Marketingul este persuasiune, reprezintă povestea unei afaceri și ajută la fidelizarea clienților, mai ales atunci când și alte companii de print doresc să devină furnizorii de servicii de imprimare ai acelor clienți.

Celelalte ghiduri din serie, intitulate „Public“, „Brand“, „Viziune“, „Implicare“ și „Optimizare“ vor oferi calea practică, structurată și plăcută către creșterea și profitabilitatea afacerii.

Acestea sprijină realizarea unui plan de marketing personalizat cu Ricoh Modern Marketing Canvas. Planul cuprinde patru secțiuni – „Afacerea dvs.“, „Marketingul dvs.“, „Clienții dvs.“ și „Bugetul“ și este o parte esențială a serviciului EDGE de consultanță pentru dezvoltarea de afaceri de la Ricoh. Cu ajutorul celor șase ghiduri, fiecare secțiune a planului poate fi completată pentru a oferi o imagine asupra atributelor, structurii strategiei de marketing și a clienților furnizorilor de servicii de imprimare.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide