Ferrero lansează un nou ambalaj din hârtie subțire pentru produsele din gama Kinder

Ferrero – companie italiană considerată al doilea cel mai mare producător de ciocolată și alte produse dulci din lume – a dezvoltat în parteneriat cu diverși producători de ambalaje un material din hârtie cu 20% mai subțire comparativ cu materialele standard utilizate până acum la ambalarea produselor sale din ciocolată. Acesta va reduce cu aproximativ 550 de tone cantitatea de materie primă folosită anual, dar și emisiile de carbon cu 1 450 de tone. Noul material sustenabil va fi introdus pe piață începând cu anul 2022 și va fi folosit pentru produsele sale de patiserie.

Proiectul pilot al Ferrero își propune realizarea unor ambalaje externe din hârtie pentru întreaga gamă Kinder, inclusiv pentru produsele Kinder Delice și Kinder Brioss. Noul concept presupune utilizarea hârtiei reciclabile – dacă acesta va avea succes, Ferrero plănuiește implementarea lui pentru întregul său portofoliu de produse distribuite pe piața italiană. Noul ambalaj a fost testat prin intermediul sistemului de evaluare Aticelca, respectiv prin analize de laborator care simulează aceleași condiții folosite de fabricile de hârtie pentru reciclare și care permit măsurarea nivelul de reciclabilitate al oricărui produs din hârtie sau carton, inclusiv al articolelor imprimate, lipite, duplex sau laminate. Astfel s-a putut dovedi și faptul că greutatea totală a noului ambalaj din hârtie a fost redusă cu 80%.

În plus, producătorul italian s-a alăturat celor peste 85 de companii internaționale care susțin proiectul HolyGrail 2.0, lansat de European Brands Association cu scopul eficientizării proceselor de sortare și reciclare prin integrarea filigranelor digitale în ambalaje, precum și organizației Consumer Goods Forum (CGF) ce reunește retaileri și producători de bunuri de consum din întreaga lume. Ferrero a semnat recent și acordul de adoptare a noilor reguli de design (Golden Design Rules) propuse de CGF prin inițiativa „Plastic Waste Coalition”, demonstrând astfel că împărtășește viziunea organizației conform căreia tranziția către o economie circulară impune o abordare diferită a utilizării plasticului, de la producție, consum și reutilizare până la reciclare și eliminare finală.

Toate aceste inițiative fac parte din angajamentul Ferrero de a folosi exclusiv ambalaje reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide