Nestlé schimbă ambalajele produselor Quality Street și KitKat pentru a îmbunătăți reciclabilitatea

Gama de dulciuri Quality Street de la Nestlé urmează să adopte ambalaje din hârtie certificată FSC, care se estimează că vor înlocui 2,5 miliarde de folii individuale la scară internațională. Între timp, ciocolata KitKat urmează să fie împachetată în ambalaje realizate din plastic reciclat în proporție de 80% începând cu această lună.

Schimbarea a necesitat producția de noi materiale și adoptarea unor tehnici de imprimare diferite, la care s-a adăugat adaptarea echipamentelor existente.

Tranziția către noile ambalaje face ca gama Quality Street de la Nestlé să fie al doilea brand de dulciuri care adoptă ambalajele din hârtie, în condițiile în care Smarties a realizat deja acest lucru anul trecut.

Richard Watson, director executiv în cadrul Nestlé Confectionary, a declarat: „Nestlé Confectionery ocupă poziția de lider în ceea ce privește sustenabilitatea ambalajelor, deoarece lucrăm pentru a reduce utilizarea plasticului virgin cu o treime și a produce doar ambalaje reciclabile sau reutilizabile în următorii trei ani. Schimbările anunțate s-au bazat pe evaluări detaliate ale ciclului de viață al ambalajelor, care ne-au permis să identificăm soluții cu un impact mai mic asupra mediului.“

Fiecare dintre aceste schimbări contribuie la obiectivul Nestlé de a-și lansa pe piață produsele în ambalaje 100% reciclabile până în 2025.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Search this website

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide