Piața europeană a ambalajelor compostabile suferă schimbări majore

Potrivit Innova Market Insights, lansările de produse alimentare și băuturi cu ambalaje compostabile au crescut în medie cu 49% din 2018, iar 28% dintre consumatorii globali percep ambalajele biodegradabile sau compostabile drept cea mai sustenabilă opțiune de ambalare din punct de vedere ecologic, urmată de ambalajele reutilizabile (22%) și reciclabile (21%). Ambalajele compostabile imită proprietățile ambalajelor convenționale din plastic, precum bariera la umiditate și oxigen, durata de depozitare, designul ușor și flexibilitatea, însă potențialul lor este limitat de lipsa infrastructurii de colectare și reciclare.

Investițiile în infrastructura de colectare și reciclare a ambalajelor compostabile ar putea crește dacă ar beneficia de un sprijin mai clar din punct de vedere al reglementării. Se așteaptă ca legislația în curs de elaborare sau de punere în aplicare în Marea Britanie și în UE – în special taxa pe ambalajele din plastic din Regatul Unit, responsabilitatea extinsă a producătorului și revizuirile Directivei UE privind ambalajele și deșeurile de ambalaje – să determine schimbări semnificative în ceea ce privește modul în care sunt ambalate, colectate, reciclate sau compostate aceste articole.

O componentă importantă care trebuie încorporată în noile cadre de reglementare este recunoașterea avantajelor compostabilității, împreună cu investițiile adecvate în infrastructură pentru a sprijini extinderea acesteia. În plus, etichetarea produselor trebuie îmbunătățită, astfel încât consumatorii și serviciile de colectare să poată identifica mai ușor care articole sunt compostabile și la ce standarde. Etichetarea poate contribui la deblocarea potențialului inovației în materie de lacuri cu proprietăți de barieră, astfel încât să fie posibil să se știe că un produs este compostabil, chiar dacă poate fi similar din punct de vedere al aspectului și al performanței cu un produs care nu este. Educația consumatorilor este la fel de importantă, deoarece încă există cunoștințe limitate în rândul publicului cu privire la avantajele potențiale și la eliminarea corectă a ambalajelor compostabile.

Educarea publicului larg, a brandurilor și a guvernelor cu privire la soluțiile valide versus produsele înșelătoare și chiar dăunătoare oferite de diverse părți este esențială pentru industria ambalajelor compostabile.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Lasă un răspuns

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide