Conceptul de branding discret si impactul sau in strategiile de marketing

Traim vremuri in care consumatorii devin tot mai sceptici fata de promisiunile brandurilor, astfel incat autenticitatea si simplitatea s-ar putea transforma, practic, in instrumente pentru construirea increderii. Reclamele exagerate si mesajele grandioase par sa isi piarda din eficienta, in timp ce brandurile care adopta o abordare mai discreta si care isi promoveaza produsele intr-un mod cu care oamenii se pot identifica reusesc sa capteze atentia publicului

Citeste »

In luna martie, Targul ICE Europe 2025 va fi gazduit in München

In perioada 11-13 martie, expertii in conversie se vor intalni la München la evenimentul ICE Europe, cel de-al 14-lea Targ International de top pentru finisarea si prelucrarea hartiei, foliei si filmului. Vizitatorii se pot astepta la o gama impresionanta de echipamente ce pot fi urmarite live si la evenimente incitante cum ar fi renumitele premii ICE precum si conferinta ICE, care se va desfasura pentru prima oara

Citeste »

Solutionarea problemei ce poate aparea la aderenta primului strat in imprimarea 3D

Ca orice tehnologie inovatoare, imprimarea 3D isi are propriile provocari. Una dintre problemele cel mai frecvent intalnite de utilizatori este faptul ca primul strat nu se lipeste de platforma de imprimare, ceea ce poate duce la erori si esecuri ale intregului proces de imprimare. De aceea, pentru ca restul piesei sa fie imprimat solid pe aceasta baza, este esential ca primul strat sa adere corect

Citeste »

Labelexpo Mexico isi dubleaza anvergura pentru anul 2025

Labelexpo Global Series a anuntat ca a dat startul inscrierilor pentru Labelexpo Mexico 2025, cel mai mare targ expozitional dedicat industriei de imprimare a etichetelor si ambalajelor din regiune. Editia 2025 va avea loc in perioada 1-3 aprilie 2025 in Centrul de Evenimente Expo Guadalajara din metropola cu acelasi nume din Mexic

Citeste »

Ambalajele comestibile – solutii inovatoare pentru inlocuirea plasticului

Se preconizeaza ca in urmatorii ani piata ambalajelor comestibile va reduce si mai mult vanzarile de plastic de unica folosinta. In prezent doar o mica parte din toate ambalajele din plastic utilizate la nivel mondial sunt reciclate. Potrivit specialistilor, procentul este de doar 14%, in conditiile in care se estimeaza ca anual sunt produse 460 de milioane de tone de plastic. Poluarea cu plastic poate fi pusa pe seama unei serii intregi de factori, printre care faptul ca este un material greu de reciclat, lipsa infrastructurii de reciclare sau eliminarea iresponsabila a ambalajelor de catre consumatori. Insa ce s-ar intampla daca ambalajele nu ar trebui sa fie nici colectate si nici reciclate sau eliminate? Ce-ar fi daca ambalajele ar putea fi pur si simplu consumate?

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide