Cum reproiectăm ambalajele pentru a reflecta pozitiv realitățile sociale
Consumatorii își doresc tot mai mult ca ambalajele să fie și oglinzi ale realităților sociale, tocmai de aceea tot mai mulți producători actualizează ambalajele pentru ca acestea să reflecte cât mai exact identitatea brandului și valorile lui centrale
2021 redresează industria publicitară digitală din România
O analiză a Zenith Advertising Expenditure Forecasts arată că până la finalul anului 2023, mediul digital românesc va atrage un procent de 25% din totalul bugetelor dedicate zonei de media. Deși piața globală de publicitate și-a revenit mai rapid decât prognozau marile companii de cercetare de piață, analiza Zenith estimează că anul 2020 s-a încheiat pe acest segment cu o scădere de 7,5%, la valoarea de 587 miliarde de dolari.
Suntem peste tot în social media cu Afaceri Poligrafice
Afaceri Poligrafice a înțeles mecanismele optime ale marketingului digital și obține în prezent rezultate notabile pentru clienții săi prin conturile oficiale deschise pe Facebook, Instagram, Twitter și LinkedIn, care sunt urmărite de un public numeros și specializat. Pachetele de publicitate destinate clienților Afaceri Poligrafice pot include postări pe conturile de social media cu link către advertoriale publicate pe portalul AFP, promovate prin campanii active pe Facebook și Instagram. În plus, portalul Afaceri Poligrafice este promovat continuu prin Google, inclusiv prin campanii active pe Google Ads
Impactul Covid-19 asupra industriei de publicitate la nivel internațional
Pandemia Covid-19 a provocat o scădere considerabilă a investițiilor în publicitate – bugetele destinate reclamelor au scăzut cu 9% în Europa, pe când în Germania și Franța s-au înregistrat scăderi de 7%, respectiv 12%
Marketing tradițional vs. marketing digital: diferențe și beneficii
Echipa specialiștilor AFP în social media adaugă stilului creativ în care se scriu articolele comandate și opțiunea extraordinar de eficientă a campaniei de advertoriale prin facebook AFP și Google, ca exemplu de marketing digital
Strategia de fidelizare a clienților – element indispensabil pentru o identitate de brand puternică
Forbes descrie fidelitatea consumatorilor drept „tendința acestora de a prefera în mod constant un brand pentru anumite bunuri și servicii în detrimentul competitorilor săi, chiar și atunci când apar noi oportunități de cumpărare”. Un brand nu este reprezentat doar de produsele sale, ci și de un set de valori care au potențialul de a crește gradul de loialitate a clienților. Acest set de valori este construit prin acordarea unor răspunsuri unice la întrebări precum „Care este misiunea brandului meu?” sau „Care sunt scopurile noastre?”
Care este planul de marketing în situația în care pandemia va continua și nu se va termina ?
În noua realitate, cea în care coabitarea cu noul coronavirus devine normalitate, omul de afaceri din domeniul poligrafic poate decide că abordarea necesară este să îmbunătățească normalitatea și nu să reziste crizei sau pandemiei. El este prins într-o capcană dacă își planifică doar să reziste, iar cheia ieșirii din capcană este să își propună să prospere, să se reinventeze pentru a deveni relevant în această nouă realitate.
Afaceri Poligrafice reîncepe editarea revistei tipărite cu ediția pe care o va distribui pe 12 iunie
Data limită până la care pot fi trimise redacției materiale publicitare, advertoriale sau anunțuri de mică publicitate este 3 iunie 2020 pentru ediția tipărită, care va fi expediată prin poștă pe 12 iunie.
Secretele celor mai creative campanii de marketing din mediul tipărit
Cunoaștem deja opțiunile pe care tehnicile moderne de imprimare și finisare le oferă diverselor campanii de marketing, însă creativitatea nu își va spune niciodată ultimul cuvânt. Print Power, inițiativa europeană care își propune să promoveze tiparul și utilitățile lui creative, deține o colecție mare de studii de caz care ajută agențiile de publicitate și pe furnizorii de servicii de print să își pună creativitatea în slujba clienților
Componentele unui mesaj puternic de brand
Mesajul de brand reprezintă mai mult decât produsele și serviciile unei companii. Este de fapt una dintre cele mai eficiente metode de a construi o bază de clienți, întrucât majoritatea consumatorilor preferă o anumită marcă de produse datorită valorilor pe care le transmite brandul producător. Atunci când evaluează un brand, consumatorii se bazează mai mult pe emoții și experiențe decât pe logică și fapte
Industria publicității se confruntă cu ura utilizatorilor
Ca principal jucător al industriei publicității din lumea printului, packaging-ului și comunicării vizuale, Afaceri Poligrafice a primit cu interes provocarea de a răspunde întrebării pozitive: „Cum pot beneficia clienții publicației de creșterea urii utilizatorilor/ end user-ilor față de publicitate?”
Portalul Afaceri Poligrafice e destinat creșterii comenzilor printerilor și furnizorilor de produse conexe
La standul Afaceri Poligrafice din cadrul târgului Print&Sign 2019 a avut loc, pe data de 9 octombrie, evenimentul lansării portalului în prezența domnului Adrian Damian, realizatorul acestui site.
Publicitatea nu se vinde la Metru sau la Kilogram ci la modul
Ziarele sunt unul dintre cele mai clasice medii pentru plasarea de reclame. Având în majoritatea cazurilor ediții zilnice, acest lucru le face și cel mai eficient suport pentru grafică publicitară. Reclama trebuie să-și producă efectul înainte ca cititorul să întoarcă pagina, altfel nu va mai avea nicio utilitate. Cu toate că majoritatea ziarelor au un public care constă în mare parte din localnici, există și câteva ziare distribuite la nivel național. De aceea, înainte de a contracta reclame în ziare, trebuie să fie avut în vedere publicul țintă și care dintre ziare este cel mai citit
Clasificarea tipurilor de design grafic
Designul grafic utilizează compoziții pentru a comunica idei prin imagini, culori, forme și fonturi. Însă nu există doar o singură modalitate de a face acest lucru și de aceea sunt mai multe tipuri de design grafic, fiecare cu o specializare proprie. Deși se suprapun adesea, fiecare concept de grafică necesită un set specific de tehnici și aptitudini de design
Cele mai populare canale de socializare pentru campaniile B2B marketing
Cu peste 3,19 miliarde de utilizatori la nivel mondial în 2018, social media a devenit un instrument incredibil de eficient pentru companiile de toate tipurile și a schimbat nu doar capacitatea noastră de a comunica, ci și modul în care ne putem aborda potențialii clienți. Însă rețelele de socializare pe care o firmă le alege pentru a se promova pot avea un impact mare asupra șanselor de a avea succes
Impactul comerțului online asupra graficii ambalajelor
Ambalajul nu mai este de mult timp doar o simplă cutie, ci a devenit un instrument important de branding. Iar ambalajele produselor comercializate online nu fac excepție.
Advertorialul – o opțiune interesantă de marketing
Advertorialul este o formă de publicitate întâlnită în reviste, ziare sau pe website-uri și implică furnizarea de informații despre un anumit produs sub forma unui articol.
Semnificația culorilor și impactul acestora în grafica publicitară
Culoarea are puterea de a transmite mesaje fără cuvinte. Aceasta joacă un rol esențial în comunicarea vizuală, deoarece stimulează instantaneu simțurile și provoacă un răspuns bazat pe emoții. Fiecare nuanță atrage reacții emoționale specifice din partea consumatorilor. În cele din urmă, alegerea unor culori potrivite poate influența deciziile de achiziție și modul în care consumatorul percepe mesajul unui brand.
Elementele componente ale mesajului vizual
Comunicarea vizuală este una dintre cele mai importante modalități prin care oamenii comunică și împărtășesc informații. Este totoată unul dintre cele trei tipuri principale de comunicare, alături de comunicarea verbală și de cea non-verbală, adică limbajul corporal.