„Este o ocazie fantastica pentru brandurile si consumatorii care cauta sa faca o schimbare semnificativa”, a declarat directorul general al companiei, Tim Silbermann. Next Gen Paper Bottle demonstreaza devotamentul aratat de compania Paboco fata de viziunea unui packaging complet bazat pe recipiente din surse bioregenerabile. Odata cu inaugurarea noii fabrici din Slangerup, Danemarca, Paboco se pregateste pentru productie la scara larga. Obiectivul este acela de a livra peste 20 de milioane de sticle din hartie pana la sfarsitul anului 2025.
Construita pe ideea utilizarii de materiale mai putin fosile si mai naturale, Next Gen Paper Bottle ofera o solutie minimala de bariera, ramanand in acelasi timp total reciclabila ca ambalaj de hartie. In plus, Paboco ofera un design flexibil, permitandu-le clientilor sa aleaga intre sticle din hartie standard si modele personalizate. Aceasta adaptabilitate le permite sa-si exprime identitatea si sa se conecteze cu consumatorii la un nivel mai profund.
Vizand initial brandurile din sectoarele de produse cosmetice si de ingrijire a locuintei, Next Gen Paper Bottle este promitatoare si pentru diverse alte industrii, cum ar fi bauturile spirtoase premium, alimente si bauturi, vitamine si medicamente, ingrijirea animalelor de companie si multe altele, demonstrand progrese semnificative in aceste domenii. Aceasta noua perspectiva in sectorul de packaging le ofera consumatorilor oportunitatea de a contribui la aducerea schimbarii prin alegerea de ambalaje pe baza de fibre certificate FSC, cu un impact mai redus asupra climei si asupra mediului.
Bucurandu-se de sustinerea companiei ALPLA, noul actionar majoritar si un partener de incredere, Paboco se pregateste pentru o crestere accelerata, pozitionandu-se ca lider in solutii de ambalare sustenabile.
Silbermann subliniaza acest impuls pozitiv, declarand: „Next Gen Paper Bottle marcheaza o piatra de hotar in traseul nostru catre producerea unei sticle din hartie complet bazata pe surse bioregenerabile. Cu sprijinul ALPLA si concentrarea noastra pe productia la scara larga, trecem de la faza de pionier al inovatiei la una de afacere progresiva, gata sa ne umplem registrele de comenzi. Pana la urma suntem aici pentru a avea un impact sustenabil si pentru a initia o miscare prin punerea sticlelor de hartie in mainile fiecarui consumator.”
Incepand din 2021, Paboco isi testeaza produsele in parteneriat cu membrii Comunitatii Pioneer: The Absolut Group, Carlsberg Group, The Coca-Cola Company, L’Oréal si Procter & Gamble.
„Dupa ani intregi de inovatie si colaborari de succes, suntem acum pregatiti sa lansam Next Gen Paper Bottle la o scara mai mare”, a mai adaugat Silbermann. „Le adresez o invitatie calduroasa tuturor brandurilor constiente sa ni se alature pentru a schimba definitiv in bine aceasta industrie.”