Mondi și Heiber + Schröder lansează echipamentul de ambalare automată eComPack

Producătorul global de hârtie și soluții de ambalare Mondi – în parteneriat cu Heiber + Schröder, producător de tehnologie de formare a ambalajelor de tip tăviță și a cutiilor cu fereastră – a lansat echipamentul de înaltă performanță eComPack pentru împachetarea automată în plicurile din carton ondulat Mondi EnvelopeMailer a diverselor articole destinate comerțului electronic.

Citeste »

Prioritizarea reciclării mecanice în defavoarea pirolizei – o soluție a problemei deșeurilor din plastic

Un studiu publicat de organizația non-guvernamentală Zero Waste Europe (ZWE) arată că emisiile de gaze cu efect de seră (GES) generate de piroliza ambalajelor din plastic sunt de nouă ori mai mari în comparație cu cele generate de reciclarea mecanică. În consecință, ZWE îndeamnă Comisia Europeană (CE) și pe liderii industriilor implicate să acorde prioritate reciclării mecanice pentru a satisface cererea tot mai mare de materiale reciclate.

Citeste »

Brother GTX-600 – imprimarea DTG cu posibilități creative infinite

Brother International – lider mondial în producția de mașini de cusut industriale și echipamente de imprimare – a lansat la începutul anului 2022 imprimanta industrială direct-to-garment (DTG) GTX-600 pentru a susține creșterea pieței globale de imprimare DTG care se preconizează că va atinge valoarea de 2,31 miliarde de dolari până în 2023, față de 1,76 miliarde de dolari în 2018. Geko – dealer autorizat Brother International în România – a ales să își sărbătorească cei 20 de ani de activitate în România împliniți în luna august prin expunerea la Print&Sign 2022 a acestui echipament revoluționar.

Citeste »

GO GREEN în imprimarea digitală pe textile din poliester

Grup Transilvae (GT) – furnizor pentru soluții de imprimare în format mare și industrial, color management și produse/servicii complementare – observă un trend ascendent în zona de imprimare a textilelor din poliester pe segmentele de modă, îmbrăcăminte sportivă dar și în zona de amenajări interioare și semnalistică. Acest trend este susținut de inovația din domeniul imprimării digitale, poliesterul imprimat digital devenind astfel unul dintre cele mai sustenabile materiale textile de pe piață.

Citeste »

Tehnologia direct-to-film revoluționează personalizarea pe textile

AMDigital – furnizor de servicii și echipamente de imprimare și personalizare – a lansat în 2022 brandul DTFLab și este un deschizător de drumuri pe piața românească în privința popularizării și comercializării tehnologiei direct-to-film (DTF). DTF este alternativa modernă mai simplă, versatilă și necostisitoare pentru metodele devenite deja convenționale precum direct-to-garment, serigrafie, sublimare sau imprimare prin transfer termic cu folie, fiind singura care permite personalizarea textilelor la calitate fotografică prin tipărire și transfer pe contur, fără a fi necesară folosirea unui cutter digital.

Citeste »

Cutter plotterul DGI-330 EVO – automatizarea finisării digitale a etichetelor în rolă

Polly Automatic – producător chinez de echipamente și linii de finisare a etichetelor – își propune să transforme prejudecata referitoare la produsele „Made in China” într-o mărturie a calității pe segmentul de labeling. Roel – distribuitor exclusiv în România al Polly Automatic – introduce pe piața românească cutter plotterul digital DGI-330 EVO, echipament „bestseller”, achiziționat de peste 80 de clienți din peste 10 țări, printre care și Spania, Germania, Brazilia, Turcia, Japonia și Italia.

Citeste »

Ce este „înnobilarea inteligentă” și cum poate spori valoarea printului

Înnobilarea și finisarea au fost o parte integrantă a procesului de tipărire încă de la începuturi, putând fi identificate chiar și în textele religioase de dinaintea secolului I, când argintul și aurul au fost adăugate materialelor scrise pentru a le spori frumusețea și valoarea. Tehnologia digitală de înnobilare și finisare oferă tot mai multe posibilități de design pentru întreprinderile și brandurile care doresc să se diferențieze prin materialele tipărite.

Citeste »

Articolele promoționale – cea mai eficientă metodă publicitară pe termen lung

Articolele promoționale alcătuiesc una dintre cele mai des utilizate metode de promovare a unei afaceri – un studiu al Asociației Britanice pentru Articole Promoționale (BPMA) a constatat că peste jumătate (50,5%) dintre persoanele care primesc produse promoționale nu uită brandul sau produsul promovat nici după șase luni. Iată care sunt beneficiile pe care articolele promoționale le pot aduce unei afaceri, precum și modurile în care putem profita la maximum de ele.

Citeste »

Importanța panourilor publicitare 3D în publicitatea outdoor

Publicitatea outdoor are capacitatea de a întrerupe pentru scurt timp viața cotidiană a oamenilor astfel încât să îi determine să se gândească la un brand într-un mod diferit. Panourile publicitare sunt formate de dimensiuni medii și mari ce reușesc acest lucru, însă panourile 3D au puterea de a transcende panourile statice și uneori chiar pe cele digitale. Aspectele vizuale dramatice și tehnicile asemănătoare cărților de tip pop-up reușesc să ofere tot mai multă influență panourilor 3D în lumea publicității out-of-home (OOH).

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide