Avertizare de fraudă prin poștă anunțată de Romexpo și EUROEXPO Fairs

Mai multe companii care dețin cataloage online de târguri și expoziții vizează expozanții în perioada premergătoare târgurilor comerciale, solicitându-le prin poștă acestora completarea unor formulare pentru confirmarea sau actualizarea datelor, cu scopul publicării lor gratuite în catalog. Aceste publicații nu au nicio legătură cu organizatorii de expoziții sau cu oricare dintre evenimentele lor și este important ca toate firmele expozante să fie avertizate asupra acestui fapt.

Citeste »

Mimaki a sărbătorit în iunie 2021 „Zilele Inovației Globale”

Filialele Mimaki Europa, Japonia și SUA au colaborat pentru organizarea evenimentului virtual Mimaki Global Innovation Days (2, 3, 4 iunie 2021), prin care liderul global în producția de imprimante inkjet pentru formate de mari dimensiuni a reușit să-i încurajeze și să-i ajute pe furnizorii de servicii de imprimare să depășească criza provocată de pandemie.

Citeste »
Avocat Dr. Constantin Neacșu - Baroul București Tel.: 0744244852

Raportarea tranzacțiilor suspecte se face după reguli noi

Societățile care efectuează tranzacții în numerar, a căror limită minimă reprezintă echivalentul în lei a 10 000 euro, indiferent dacă tranzacția se execută printr-o singură operațiune sau prin mai multe operațiuni care au o legătură între ele, sunt obligate – conform Ordinului nr. 14/2021 – să le raporteze Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB) folosind modele noi de documente.

Citeste »

Evoluția logo-urilor unora dintre cele mai cunoscute branduri

Brandurile trebuie să evolueze pentru a-și păstra relevanța, lucru adevărat și pentru logo-urile folosite de-a lungul timpului. Designurile din 1950 nu mai au același impact și astăzi, de aceea brandurile care vor să fie percepute mereu drept moderne și ca având produse „de ultimă generație” trebuie să își actualizeze constant logo-urile pentru a fi adecvate standardelor prezentului. Evoluția logo-urilor este deci povestea supraviețuirii celor care au știut să rămână la curent cu ultimele tendințe în design.

Citeste »

Verdele – istoria unei culori ambivalente

Culoarea verde a fost de-a lungul istoriei sale atât un simbol al vieții, norocului și speranței, cât și al dezordinii, lăcomiei, otravei și al răului absolut. Pigmenții verzi – instabili din punct de vedere chimic – au fost mult timp greu de produs și chiar mai greu de fixat. Așadar nu este deloc surprinzător că verdele a fost asociat cu tot ceea ce este schimbător și trecător. Mult timp absent, ignorat sau respins, verdele a devenit astăzi sinonim cu misiunea de a salva planeta.

Citeste »

Lombardi aduce universul flexo mai aproape de clienți

Lombardi Converting Machinery S.p.A – companie italiană specializată în dezvoltarea utilajelor flexografice narrow și mid-web şi a echipamentelor automate de ştanţat destinate producţiei de etichete şi ambalaje – a organizat în zilele de 18, 19 și 20 mai evenimentul „Flexoworld”, împărțit pe 3 mari tematici: finisare, narrow-web și mid-web. Cele trei sesiuni virtuale transmise în direct de la sediul Lombardi Arena au urmat modelul popularei serii de evenimente săptămânale „Reboot”, organizate de producător în mai 2020 ca modalitate de a revitaliza industriile de printing și packaging. Gabor Bereczki, directorul general al Print Consult România, distribuitorul Lombardi în țara noastră, a participat la acest eveniment și a fost de acord să ne ofere informații valoroase despre echipamentele prezentate.

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide