Startup-ul românesc Manna Foods Solutions lucrează la prima imprimantă alimentară 3D
Manna Foods Solutions este un startup din domeniul foodtech care plănuiește să revoluționeze industria alimentară prin dezvoltarea primei imprimante alimentare 3D care va putea „printa” alimente de tipul prăjiturilor sau sandviciurilor „ready-to-eat”, toate realizate în aproximativ 2 minute pe baza unui sistem asemănător automatelor de cafea.
Papyrus sprijină respectarea normelor de igienă în spațiile industriale, comerciale și de birouri
Orice organizație are o practică pentru îndepărtarea murdăriei, grăsimii, petelor, ruginii și a tuturor celorlalte particule dăunătoare pentru piese, metale, materiale și alte tipuri de componente industriale, înainte de începerea activității și punerea în funcțiune a echipamentelor. Totodată, destule afaceri trec cu vederea această etapă, considerând că dacă angajații mătură și curăță apoi cu mopul podelele fabricii, atelierului sau depozitului, acest lucru este mai mult decât suficient.
OKI Europa lansează imprimanta „super-compactă” C650
OKI C650 este considerată a fi cea mai mică imprimantă color de înaltă performanță pentru formatul A4, având dimensiunile 395 x 430 x 290 mm. Disponibilă începând cu ianuarie 2021, noua C650 asigură flexibilitatea necesară adaptării la cererile clienților și la trendurile din industria hotelieră, a restaurantelor și a cafenelelor (HoReCa).
Tipografie din Vitan angajează 4 persoane
Ești ajutor de mașinist offset, electrician, mecanic sau director de vânzări? Alătură-te echipei!
Impactul utilizării inteligenței artificiale în publicitate și marketing
Marketingul digital câștigă tot mai mult teren încoronându-se drept una dintre cele mai eficiente metode publicitare ale prezentului. Fie că folosim rețelele sociale precum Facebook și Instagram sau funcții ale motoarelor de căutare precum Google, beneficiem de tot ce au mai bun de oferit algoritmii de IA și de economia bazată pe date, care este de fapt un ecosistem digital global unde datele sunt colectate și organizate de o rețea de furnizori cu scopul de a obține valoare adăugată din informațiile acumulate. Datele sunt colectate de mai mulți actori ai pieței digitale printre care și motoarele de căutare, site-urile de socializare sau diferitele platforme online
Business plan de pandemie
Alina Elena Baciu și Dragoș Garjan, reprezentanți ai firmei de producție publicitară, personalizare și produse promoționale CIMKA Printing din Bacău, descriu evoluția afacerii lor sub influența consultanței, expertizei și implicării specialiștilor și serviciilor distribuitorului Grup Transilvae. Aflată la un pas de faliment, CIMKA Printing a beneficiat de analiza Grup Transilvae iar după realizarea unui nou plan de afaceri au reușit împreună, cu ajutorul unei imprimante HP Latex 315 print-and-cut, nu doar să se mențină pe linia de plutire în perioada pandemiei, ci și să prospere, să își diversifice oferta și să pună în aplicare planuri realiste pentru un viitor mai bun.
Primul echipament MPS din România va fi instalat la Cluj
Rottaprint, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de imprimare pentru aplicații flexo precum etichete autoadezive și ambalaje flexibile, este prima companie din România care a comandat un echipament MPS EFA+ 530 complet automatizat.
Color Systems oferă soluția de ambalare pentru 1001 produse
Pungile cu fermoar – zipper bags – sunt ambalajul transparent universal la care se poate apela oricând, pentru aproape orice tip de produs, în orice mediu și domeniu de activitate, fie că este vorba despre birouri, laboratoare, aeroporturi sau depozite
Tipografie din zona Vitan angajează 12 persoane
Tipografia își suplimentează personalul cu mecanic, electrician, tipăritori offset, mașiniști, DTP-ist și director de vânzări
Hexis lansează folia PVC premium THE200EVO imprimabilă
Noua folie fabricată de Hexis Group, producător francez de filme autoadezive pentru industria de semnalistică, beneficiază de tehnologia TAKE HEAT EASY® – o inovație care este rezultatul combinației dintre un adeziv pe bază de solvent și un liner microstructurat dezvoltate de echipa de cercetare a Hexis Group.
Rolul ambalajelor în marketingul de tip self-service
Ambalajul nu doar că protejează produsul în timpul livrării către retailer, ci previne și deteriorarea acestuia atunci când este așezat la raft, iar multe companii realizează studii ample pe subiectul schemelor de culori, designului și al tipului de ambalaj care va atrage cel mai mult atenția publicului țintă. Deși mulți producători consideră că performanțele ambalajelor sunt mai importante decât modul în care arată, în privința vânzărilor aspectul lor poate face diferența între succes și eșec. Acest articol își propune să explice rolul ambalajelor în atragerea și păstrarea clienților, în special în medii precum supermarketurile unde este implementat marketingul de tip self-service