Strategia de fidelizare a clienților – element indispensabil pentru o identitate de brand puternică

Forbes descrie fidelitatea consumatorilor drept „tendința acestora de a prefera în mod constant un brand pentru anumite bunuri și servicii în detrimentul competitorilor săi, chiar și atunci când apar noi oportunități de cumpărare”. Un brand nu este reprezentat doar de produsele sale, ci și de un set de valori care au potențialul de a crește gradul de loialitate a clienților. Acest set de valori este construit prin acordarea unor răspunsuri unice la întrebări precum „Care este misiunea brandului meu?” sau „Care sunt scopurile noastre?”

Citeste »

Toppan lansează noul material reciclabil „ecocracy” pentru industria de semnalistică

Toppan Printing, lider mondial în producția de tehnologie și materiale pentru industriile de comunicare, securitate, packaging, decorațiuni și electronice, a lansat materialul reciclabil pentru producția de bannere și alte elemente de semnalistică numit „ecocracy”. Noul material este rezultatul îmbinării dintre tehnologiile de procesare perfecționate de Toppan și expertiza companiei Dow în ceea ce privește plasticul, aceasta fiind lider internațional în domeniul științei materialelor.

Citeste »

Care este planul de marketing în situația în care pandemia va continua și nu se va termina ?

În noua realitate, cea în care coabitarea cu noul coronavirus devine normalitate, omul de afaceri din domeniul poligrafic poate decide că abordarea necesară este să îmbunătățească normalitatea și nu să reziste crizei sau pandemiei. El este prins într-o capcană dacă își planifică doar să reziste, iar cheia ieșirii din capcană este să își propună să prospere, să se reinventeze pentru a deveni relevant în această nouă realitate.

Citeste »

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca organizează admiterea pentru cursurile de masterat „Sisteme poligrafice sustenabile”

Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca (UTCN) organizează concursul de admitere pentru programul de studii universitare de masterat în domeniul poligrafic – „Sisteme poligrafice sustenabile”, în cadrul Facultății de Ingineria Materialelor şi a Mediului, în domeniul „Științe inginereşti aplicate”. Acesta va fi un masterat de cercetare derulat pe o perioadă de doi ani (3 semestre), iar forma de învățământ va fi cu frecvență.

Citeste »

Webinarul Flint Group – soluțiile experților pentru minimizarea efectelor de bounce și banding

Pe data de 22 iulie 2020, Flint Group – unul dintre cei mai importanți furnizori internaționali de tehnologie și consumabile pentru industriile de imprimare și ambalare – a organizat webinarul „Cut The Chatter! How to Minimize Bounce and Banding” în cadrul căruia Rich Emmerling, director tehnic Flint Group Flexographic, a oferit sfaturi furnizorilor de servicii de imprimare care se confruntă cu două probleme specifice – efectele de bounce și banding.

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide