
De ce sa fii o Companie Premium pe Platforma Afaceri Poligrafice?
Alegerea de a deveni o Companie Premium pe platforma Afaceri Poligrafice vine cu multiple avantaje care pot creste vizibilitatea, autoritatea si succesul afacerii tale. Platforma este dedicata industriei tipografice si de print, oferind o gama larga de solutii, resurse si oportunitati de networking, toate esentiale pentru dezvoltarea unei afaceri de succes. Iata cateva motive pentru care ar trebui sa devii o Companie Premium pe aceasta platforma:

Conceptul de branding discret si impactul sau in strategiile de marketing
Traim vremuri in care consumatorii devin tot mai sceptici fata de promisiunile brandurilor, astfel incat autenticitatea si simplitatea s-ar putea transforma, practic, in instrumente pentru construirea increderii. Reclamele exagerate si mesajele grandioase par sa isi piarda din eficienta, in timp ce brandurile care adopta o abordare mai discreta si care isi promoveaza produsele intr-un mod cu care oamenii se pot identifica reusesc sa capteze atentia publicului

Va deschide „publicarea instantanee” drumuri catre tehnici si forme de distributie inovatoare?
„In epoca digitala in care traim cu totii, arta povestilor impartasite s-a schimbat dramatic”, ne spune Dr. Hannes Steiner, fondatorul startup-ului publicistic story.one. „Insa universul editorial nu s-a adaptat la aceasta realitate si nici nu s-a schimbat foarte mult,” a mai remarcat acesta in cadrul evenimentului Online Print Symposium 2024 desfasurat la München in perioada 14-15 martie – nu fara a veni insa cu o viziune asupra modului in care lucrurile s-ar putea schimba

Dezvoltari, tendinte si provocari ale companiei Canon pe pietele din Europa Centrala si de Est
La standul Canon de la drupa, un stand impresionant prin dimensiunile sale si varietatea exponatelor, echipa Afaceri Poligrafice a avut ocazia sa stea de vorba cu dl Victor Matei, Business Development Manager pentru solutii de imprimare profesionala in cadrul Canon CEE (Central and Eastern Europe). Din experienta de mai bine de 15 ani pe care a acumulat-o, dumnealui a avut amabilitatea sa ne ofere detalii foarte interesante si instructive despre piata pe care o deserveste gigantul nipon in special in Romania, dar si in regiune. Si discutam nu doar despre piata de print digital (cut-sheet, large format etc.), in care compania si-a castigat demult reputatia care a propulsat-o in Top 3 Global, ci si despre cele de packaging si labeling, in care compania a investit considerabil si in care, de asemenea, se impune ca o prezenta redutabila

Publicatia „Afaceri poligrafice”, un mijloc de promovare ideal la dispozitia dv
Publicatia Afaceri Poligrafice este destinata domeniului comunicarii vizuale. Nou*: Realizam si filme de prezentare

Ajuta-ti clientul sa-ti cunoasca brandul prin publicitate in revista tiparita si pe platforma
Afaceri Poligrafice este lider de piata pe nisa publicatiilor dedicate domeniilor printului si comunicarii vizuale de orice tip si pe orice suport

Printul, o modalitate surprinzatoare de a trezi interesul generaţiei online
Brandurile de astazi au mai multe modalitati ca oricand de a se conecta cu potentialii clienti si de a le suscita interesul. La randul lor, consumatorii au la dispozitie o gama larga de optiuni pentru a ramane in contact cu brandurile lor preferate. Printul ar putea fi pozitionat ideal pentru a mai reduce din tumultul digital si pentru a-i determina pe cei din asa-numita generatie online sa devina interesati si sa ia decizii de cumparare. Articolul de fata exploreaza modul in care diferentele generationale pot afecta preferintele consumatorilor atunci cand acestia interactioneaza cu mijloacele de comunicare pe suport de print.

Printul nu va pierde niciodată în competiţia cu digitalul. De ce?
Încă de la apariția suporturilor media digitale, oamenii s-au întrebat dacă nu cumva sfârșitul printului este aproape. Companiile din industria de printing care au înregistrat succese în ultimele câteva decenii ne spun că nu este cazul – printul continuă să fie o forţă redutabilă. Suporturile media şi instrumentele de marketing produse prin diverse procedee de print, cum ar fi cărțile de vizită, afișele, fluturașii, pliantele și chiar obiectele promoţionale nu doar sunt încă populare, ci sunt şi extrem de eficiente în sectorul publicităţii direcţionate și al comunicării cu clienții. Ca atare, având în vedere schimbările din ultima vreme, departe de a renunţa la print, mediile de afaceri trebuie doar să găsească modalități noi şi ingenioase de a integra suporturile media printate ca și cele digitale într-o campanie de marketing unitară.

Ce este un portal si ce este o platforma – de ce Afaceri Poligrafice este o platforma si nu doar un portal
Intr-o lume tot mai dependenta de mijloacele digitale, definirea termenilor este importanta pentru intelegerea realitatilor si mediilor virtuale care ne influenteaza afacerile. Doua dintre cele mai populare cuvinte ale domeniului World Wide Web sunt „portal” și „platforma” – iata cum pot fi ele definite si in ce mod folosim deja aceste medii in viata de zi cu zi.

Asigurați succesul pe termen lung al afacerii de print cu ghidul de marketing de la Ricoh
Ricoh Europa lansează seria „Guide to Modern Marketing“ (Ghid de marketing modern) cu ajutorul căreia companiile de print pot beneficia de o varietate de instrumente și canale de marketing valoroase, care le vor garanta succesul afacerii pe termen lung.

Advertorialul – cea mai elegantă și eficientă formă de marketing
Advertorialele – o formă de content writing întâlnită în ziare, reviste sau pe website-uri – sunt indispensabile industriei de marketing, iar în ultimii ani au devenit instrumente esențiale de care poate profita orice business.

Tactici de comunicare prin care o companie se poate diferenția de concurență
Internetul îi ajută pe clienții companiilor să găsească rapid soluții pentru toate cerințele și nevoile, de aceea a ieși în evidență este vital pentru stimularea vânzărilor. Iată câteva tactici care vă vor ajuta să vă impuneți în fața concurenței

PRINT & DIGITAL CONVENTION 2022 – viitorul transformării digitale în marketing
În zilele de 22 și 23 iunie 2022 a avut loc expoziția PRINT & DIGITAL CONVENTION 2022, organizată în incinta Centrului de Congrese CCD Düsseldorf din Germania. Evenimentul a avut un format hibrid – permițând atât participarea digitală cât și fizică a vizitatorilor – și a inclus prezentări ale celor mai noi tehnologii de imprimare, consultanță din partea experților la standurile expozanților și un program extins de conferințe ce au abordat aspecte relevante ale comunicării corporative, mijloacelor de imprimare și ale tehnologiei digitale.

Trendurile care vor transforma digital marketingul în 2022
Fiecare început de an este sinonim cu realizarea strategiei generale de marketing online a organizațiilor, împreună cu planificarea bugetului și implementarea principalelor trenduri noi, țintind mai ales către un public cât mai relevant pentru obținerea rezultatelor pozitive și a cifrelor mari. Însă primele luni ale anului 2022 au impus discuțiile despre Metavers, Core Web Vitals, căutare vocală și NFT-uri – drept urmare, în piața de marketing a prezentului devine tot mai dificil să distingem între tendințele de interes real și cele contextuale.

Cele 7 principii de marketing și importanța lor pentru afacerea dumneavoastră
Indiferent de domeniul afacerii pe care o conduceți, aveți nevoie de o strategie de marketing solidă – fie că oferiți un produs sau doar un serviciu, marketingul este singura cale prin care clienții potențiali vor afla cu ce vă ocupați și ce le puteți oferi. Iată care sunt principiile de care trebuie să țineți cont pentru crearea unei strategii impecabile

Hârtia inteligentă – noul mediu de legătură între utilizatori și informația digitală
Granițele dintre lumea fizică și cea digitală se estompează tot mai mult, iar realitatea cotidiană devine tot mai conectată și mai „interconectată” – una dintre inovațiile care ajută la schimbarea de paradigmă este și hârtia inteligentă, smart paper. Aceasta creează legături între mediile fizice și digitale, îmbunătățind comunicarea și interactivitatea. În acest articol vom explora câteva dintre cele mai importante aspecte ale acestei tehnologii revoluționare.

Ambalajul – cel mai eficient instrument de marketing pentru rețelele de socializare
Pentru prima dată în istorie, în ultimele 15 luni de pandemie, comerțul online l-a depășit pe cel din magazinele fizice. Acest comportament de cumpărare atipic a forțat brandurile să facă eforturi mai mari pentru a influența clienții prin mijloace digitale. Experiența cumpărăturilor o include acum pentru milioane de consumatori și pe cea a distribuirii produselor pe rețelele de socializare. Dar care este legătura dintre ambalaje și rețelele de socializare?

Cele mai creative materiale publicitare tipărite din toate timpurile
Care sunt elementele ce transformă un material publicitar într-una dintre cele mai reprezentative campanii de marketing ale tuturor timpurilor? Un răspuns concis ar fi următorul: impactul pe care l-a avut asupra evoluției brandului, mai ales datorită faptului că a abordat un adevăr universal care l-a scos din rutina cauzată de campaniile clasice și l-a transformat într-o experiență memorabilă pentru consumatori.

Bonusuri pentru Companie Premium pe platformă cu 620 lei + TVA
Înregistrați ACUM compania dv pe harta platformei afaceri-poligrafice.ro pentru a fi doar la un click distanță de beneficiarii finali din toate sectoarele economiei.

Cum se generează vânzări cu ajutorul marketingului digital
Viața a fost în bună parte mutată în mediul online din cauza contextului actual creat de pandemie, de aceea marketingul realizat în mediul digital este acum un aspect esențial pentru funcționarea oricărei afaceri.

Parcursul de la “Integrity and Ethical Business” la „Acting For Print”
Integritatea în afaceri este un aspect esențial pentru dezvoltarea durabilă a unei companii. Integritatea poate fi greu de definit și chiar mai dificil de măsurat. Asemenea încrederii. Iar cea mai bună definiție a încrederii a fost dată de celebrul investitor și om de afaceri american, Warren Buffet, constant clasat în primele 5 locuri din lista Forbes: „Încrederea este ca aerul pe care îl respirăm – când este prezent, nimeni nu îl observă cu adevărat. Când lipsește, observă toți.”