Mimaki 3DUJ-553

3D pentru 640 de miliarde de dolari

Majoritatea fondurilor europene, planificate deja, sunt în mare parte alocate programelor care dezvoltă cercetarea, inovația, realitatea augumentată, realitatea virtuală și inteligența artificială.

Citeste »

Evoluția industriei ambalajelor active cu atmosferă modificată până în 2025

Produsele alimentare proaspete precum fructele, legumele, carnea sau fructele de mare au nevoie de condiții atmosferice speciale pentru a-și păstra proprietățile după ambalare, iar dezvoltările tehnologice ale ultimilor ani au livrat câteva tehnici și materiale inovatoare pentru producția de ambalaje, care promit o durată de viață la raft mai lungă în comparație cu cea oferită de ambalajele convenționale.

Citeste »
Design - L1graphics

Designul copertei de carte

Cititorii pot face într-o secundă diferența între o copertă de carte reușită și una mai puțin inspirată. Dacă imaginile nu sunt elocvente, culorile utilizate nu sunt în ton cu subiectul cărții, iar fontul ales pentru texte este pur și simplu banal, cititorul își va îndrepta atenția către o altă carte ce pare mai demnă de orele pe care acesta și le va petrece citind-o

Citeste »

Milenialii vor ambalaje cu personalitate

Milenialii și-au primit apelativul de la autorii William Strauss și Neil Howe, care au inventat acest termen în 1987 pentru a-i caracteriza pe copiii care începeau atunci grădinița și care erau născuți în 1982, mass-media asociindu-i cu noul mileniu deoarece urmau să absolve liceul în anul 2000. Denumiți și „Generația Y” sau „Ecco Boomers”, milenialii descriși de către psihologul Jean Twenge prin termenul „Generația Eu” încep să influențeze producătorii prin preferințele și stilul lor de viață. Ce își doresc cei născuți între 1981 și 1996 de la un ambalaj de produs? Strategia dvs. de proiectare a ambalajelor ia în considerare interesele, nevoile și preferințele milenialilor?

Citeste »

Portretul ideal al unui lider

Un lider poate face diferența dintre succes și eșec. John Quincy Adams caracterizează astfel capacitatea de a fi lider: „Dacă acțiunile tale îi inspiră pe ceilalți să viseze mai mult, să învețe mai mult, să facă și să devină mai mult, ești un lider”. Pe lângă toate acestea, am putea adăuga viziunea asupra viitorului și capacitatea de a transforma idei și simple concepte în povești de succes. Totuși, există și calități care îi separă pe liderii buni într-un grup select de personalități remarcabile, cu o amprentă importantă asupra celor din jur.

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide