hubergroup își împrospătează imaginea și oferă noi facilități clienților
hubergroup, companie cu peste 255 de ani de istorie și o experiență vastă în domeniul fabricării de cerneluri și produse adiacente pentru industria de print, a anunțat măsurile pe care le-a adoptat pentru a facilita accesul clienților săi la informații care privesc activitatea companiei.
Roland DG mizează pe creativitate și oferă sprijin clienților prin noua platformă „Power of Creativity”
Roland DG, unul dintre cei mai importanți furnizori de imprimante cu jet de cerneală pentru formate de mari dimensiuni și printer-cuttere, a anunțat lansarea unei noi platforme online prin care dorește să vină în ajutorul clienților oferindu-le asistență în continuarea activităților pe timp de pandemie.
Utilizarea strategică a culorilor în designul de ambalaje
Ambalajele au dobândit o importanță majoră în anii ‘50, atunci când magazinele cu autoservire au început să câștige popularitate. Ambalajul nu mai servea ca simplu mijloc de transportare a produsului, ci îl și promova. De atunci cursa brandurilor pentru a ieși în evidență s-a accelerat, în special datorită apariției unui număr tot mai mare de companii noi
Adobe lansează actualizări importante pentru iPadOS, macOS și Creative Cloud
Adobe a anunțat actualizarea câtorva dintre aplicațiile sale pentru iPadOS și macOS, printre care și Photoshop pentru iPad, instrumentul Fresco pentru desen și pictură, dar și aplicațiile video și audio din Creative Cloud.
Designul copertei de carte
Cititorii pot face într-o secundă diferența între o copertă de carte reușită și una mai puțin inspirată. Dacă imaginile nu sunt elocvente, culorile utilizate nu sunt în ton cu subiectul cărții, iar fontul ales pentru texte este pur și simplu banal, cititorul își va îndrepta atenția către o altă carte ce pare mai demnă de orele pe care acesta și le va petrece citind-o
Strategii de design mai accesibile ca oricând prin variantele de software Engview de la Adline Solutions
Suntem asaltați zilnic de imagini publicitare mult prea colorate ce ne invadează câmpul vizual, iar lupta pentru atenție este mai complexă decât oricând. Pare că singurul care îl mai poate surprinde pe consumator este design-ul minimalist, cel mai nou trend din industria de ambalaje care promite să fie, alături de personalizare, o nouă revoluție în materie de stil.
Crearea unei cărți de vizită în 5 pași
Cartea de vizită reprezintă un instrument cu mai multe funcții, fiecare dintre acestea ajutând la îndeplinirea obiectivelor reprezentantului unei companii, fie că este vorba despre promovarea acelei mărci comerciale sau pur și simplu de împărtășirea datelor de contact. Atunci când sunt realizate corect, aceste ″panouri publicitare″ de buzunar pot atrage clienți noi
Reguli de design pentru realizarea unui pliant publicitar
Pliantele sunt instrumente de marketing puternice și eficiente, pe care orice firmă le poate utiliza pentru a-și promova noile servicii sau produse, diverse evenimente sau deschiderea unui showroom. Atunci când vine vorba despre eficiența pliantelor publicitare, designul este cel care face diferența. Un design atractiv va convinge publicul țintă să citească informațiile pe care o companie le comunică prin intermediul pliantului, în timp ce un design încărcat cu texte lungi și culori foarte puternice va trimite pliantul direct în coșul de gunoi
Talking Print lansează felicitările audio-video Talkies
Talking Print este o companie londoneză care ajută clienții să insufle viață tipăriturilor.
Gaudeamus 2019 – un cadru trist pentru o industrie tot mai diversă
Gaudeamus 2019 a avut loc în zilele de 20-24 noiembrie, în Pavilionul B2 Romexpo. Gerul era cumplit afară, iar în incinta pavilionului forfota era destul de scăzută datorită numărului mic de vizitatori care au avut curajul să treacă prin adevăratul ritual de inițiere pe care îl ofereau condițiile meteo.
Fenomenul deepfake și implicațiile sale asupra tehnologiei informațiilor
Deepfake reprezintă o tehnologie de prelucrare a imaginii bazată pe inteligența artificială, utilizată pentru a combina și suprapune imagini și videoclipuri pe materiale deja existente, folosind o tehnică de învățare automată cunoscută sub numele de „rețea generativă adversarială”. Potențialul acestui fenomen de a genera știri false pentru a influența masele este îngrijorător de mare, informațiile trucate fiind utilizate în scopul special al răzbunării, umilirii, intimidării sau hărțuirii
Designul ambalajelor pentru produse cosmetice
Puține industrii dețin potențialul uriaș de a acumula o bază de clienți extrem de loiali. Cel mai relevant exemplu este industria frumuseții și a cosmeticelor. Motivul? Produsele de înfrumusețare se regăsesc în dulapul fiecăruia dintre noi, pentru că toți folosim produse cosmetice în fiecare zi. Însă ca un brand să poată deveni un nume de referință în domeniu trebuie să găsească o modalitate prin care să se evidențieze și la raft, iar cea mai eficientă modalitate prin care poate reuși acest lucru este să creeze un ambalaj deosebit
Efectul de acuarelă în design
Alături de pânze și pensule, acuarelele sunt „instrumentele” artiștilor de sute de ani. Aspectul lor clasic și atemporal le-a transformat în ultimii ani într-una dintre cele mai importante tendințe din lumea designului, fiind întâlnite atât în ilustrații și grafica pentru logo-uri cât și în crearea unor efecte speciale pentru anumite texte. Însă ce este mai exact efectul de acuarelă și cum poate fi acesta integrat în conceptele de design, astfel încât să aibă un impact puternic asupra privitorului?
5 idei originale de grafică pentru panourile publicitare
Spre deosebire de alte forme de publicitate, panourile trebuie să „concureze” cu diverși factori care ne distrag atenția, așa cum este viteza de zeci de kilometri pe oră a mașinii în care ne aflăm, drumul dificil de parcurs sau distanța mare la care sunt amplasate și care le face ilizibile.
Realizate inteligent, campaniile de marketing în care sunt utilizate panourile publicitare pot avea un impact surprinzător de puternic asupra privitorilor
Realitatea augmentată transformă radical grafica pentru ambalaje
Ritmul în care evoluează tehnologia schimbă radical și percepția consumatorilor cu privire la utilitatea unui gadget. O tehnologie care astăzi se află în lumina reflectoarelor devine – de cele mai multe ori – istorie ziua următoare. Ca în orice domeniu există și excepții de la această „regulă”, iar cel mai bun exemplu este realitatea augmentată
Momente controversate în designul de logo (II)
În contextul actual în care publicul larg are acces instantaneu la mediul online și la rețelele de socializare, branding-ul este de natură să stârnească furtuni de opinii nu doar în cadrul comunității de design, dar și în rândul publicului larg. În acestă ultimă parte a articolului vă vom prezenta alte exemple de cazuri concrete în care încercările câtorva companii de a-și reîmprospăta logo-ul au stârnit reacții adverse
Trenduri și modele în branding
Modelul este alcătuit din unul sau mai multe simboluri care se repetă și acoperă o suprafață într-un mod structurat, iar efectul pe care îl are se modifică în funcție de simbolurile folosite și de felul în care acestea se repetă.
Modelele reprezintă o modalitate excelentă de a construi identitatea unui brand. Acestea pot fi regăsite în domenii precum designul corporativ, web design și ambalaje
Momente controversate în designul de logo
Branding-ul a avut întotdeauna potențialul de a provoca reacții puternice, atât în cadrul comunității de design cât și în rândul publicului larg. Iar accesul la mediul online înseamnă că știrile se pot răspândi pe tot globul în cel mai scurt timp.
Indiferent dacă este vorba despre o schimbare ce provoacă indignare pentru că poate compromite imaginea unui brand deja popular, o reclamă care ofensează sau doar antipatie față de creația grafică în sine – există o mulțime de exemple în care branding-ul a stârnit păreri împărțite
Logo-uri pentru vinurile care se vor evidenția la raft
Cum poate înțelege consumatorul gustul special și unic al unui vin pe care nu l-a gustat vreodată? Primul pas este să toarne vinul într-un pahar ca să observe particularitățile culorii, apoi să se folosească de simțul olfactiv pentru a identifica diferitele buchete pe care le are vinul și în cele din urmă să-l deguste. Pentru că acest lucru nu este întotdeauna posibil, designul etichetei și logo-ul producătorului sunt singurele elemente ce pot reda personalitatea unică a vinului respectiv
De la Swiss Design la bine-cunoscutul font Helvetica
În lumea designului este vehiculat foarte des conceptul de Swiss Design. Cu toate acestea nu se pot indica decât vag câteva elemente componente. Pentru mulți, Swiss Design este în principiu sinonim cu Helvetica. De fapt însăși denumirea „elvețiană” provine din latină – Elveția a fost Confederatio Helvetica – și a apărut în 1960
Cum schimbă rețelele de socializare designul ambalajelor
Ambalajele au devenit un instrument de marketing extrem de valoros o dată cu evoluția internetului. Rețelele de socializare nu mai sunt doar un mediu virtual unde putem fi la curent cu noutățile din viețile cunoscuților noștri, ci s-au transformat într-un loc unde brandurile sunt din ce în ce mai prezente, iar tranzacțiile au loc cu o viteză amețitoare