Benzile adezive Ubis de la RPD garantează durabilitatea și sustenabilitatea în packaging

Ubis este unul dintre cei mai mari producători de benzi adezive din Vestul Europei, având o experiență de peste 50 de ani pe piață, o prezență comercială în 70 de țări și o capacitate anuală de producție de 400 milioane mp. Benzile adezive Ubis sunt realizate folosind tehnologii avansate hotmelt și solvent. Producătorul oferă, astfel, o gamă completă de produse de specialitate destinate unor aplicații diverse, populare la nivel mondial datorită înaltelor standarde calitative, iar din 2021, benzile adezive Ubis sunt disponibile și în România prin parteneriatul cu Romanian Paper Distribution, divizia Packaging. Aceasta se adresează tuturor producătorilor și include folii stretch pentru paletizare manuală sau automată (BeSTretch), folii termocontractibile, benzi de ranforsare, hârtie de ambalare, folii de protecție, colțare, cuttere, plăci PVC și echipamente de ambalare.

Citeste »

Cum se manifestă trendul mondial al digitalizării industriei de packaging

Raportul referitor la tehnologiile de imprimare pentru anul 2019 realizat de compania de cercetare și consultanță Smithers arăta că imprimarea digitală era folosită pe scară largă în producția etichetelor și ambalajelor, urmând să își consolideze poziția pe aceste segmente. Raportul evidenția opțiunile în ceea ce privește posibilele personalizări la comandă ale echipamentelor de imprimare și anticipa totodată gama largă de aplicații de packaging din prezent, care oferă noi capacități și funcționalități, cu o productivitate în continuă creștere și costuri mici.

Citeste »

Producătorii de ambalaje ecologice întâmpină probleme de control al calității

Sondajul global „Sustainable Packaging Research Survey” realizat de Industrial Physics – lider mondial în domeniul echipamentelor de testare a integrității ambalajelor și materialelor – a scos la iveală importante dificultăți în ceea ce privește controlul calității în cadrul tranziției către ambalajele ecologice. Majoritatea profesioniștilor din sectorul de packaging afirmă că procesele de control al calității pentru materialele de ambalare sustenabile din punct de vedere ecologic sunt mai dificile decât cele pentru materialele convenționale.

Citeste »

Amcor investește 5 milioane de dolari în ambalajele active și inteligente

Amcor este lider mondial în dezvoltarea și producția de ambalaje responsabile din punct de vedere ecologic, precum și membru AIPIA (Asociația pentru industria ambalajelor active și inteligente). De curând compania a anunțat o investiție stategică de 5 milioane de dolari în activitatea unui alt membru AIPIA – PragmatIC Semiconductor, lider în dezvoltarea și producția de circuite electronice flexibile imprimate.

Citeste »

Industria cartonului pliabil se confruntă în continuare cu probleme de aprovizionare

Deși cererea de cutii din carton pliabil continuă să crească datorită dezvoltării comerțului electronic și a caracterului ecologic al cartonului în comparație cu ambalajele din plastic, problemele lanțului de aprovizionare nu au fost rezolvate iar situația nu s-a schimbat aproape deloc față de toamna anului 2021. Acestea sunt concluziile unui sondaj realizat de către Asociația Germană a Cartonului Pliabil (FFI) în urma chestionării a 40 de producători de carton pliabil.

Citeste »

Infolieri.ro – profilul unei afaceri românești de succes pe piața de ambalare și e-Fulfillment

Infolieri.ro (o marcă a Bookidz Solutions SRL) este o inițiativă românească având în spate o echipă cu experiență vastă în domeniul procesărilor și ambalărilor, cu aproximativ 75 000 de produse înfoliate zilnic, 1 200 de clienți și o capacitate de depozitare de 3 000 mp. Membrii echipei (Alina Verinca, Viorica Chirnoagă, Gabriela Vogel, Luci Coman și Dan Covasa) ne-au oferit mai multe informații despre o piață mai puțin cunoscută în România – cea de Fulfillment sau e-Fulfillment – compusă dintr-o gamă de servicii care permit proprietarilor de magazine online să își eficientizeze procesele prin externalizarea fluxurilor operaționale ce țin de logistica livrării comenzilor. Iată profilul unei afaceri de succes specializate pe sectoarele de ambalare și fulfillment și posibilitățile pe care le oferă clienților săi din domeniul comerțului online și nu numai.

Citeste »

Labelexpo Europe a fost reprogramat pentru 2023

Tarsus Group, organizatorul Labelexpo Global Series, a anunțat că Labelexpo Europe 2022 a fost reprogramat, evenimentul urmând să se desfășoare în perioada 11-14 septembrie 2023. Decizia de a muta datele evenimentului a fost determinată de presiunile lanțului de aprovizionare cu care industria europeană a etichetelor se confruntă în prezent, la care se adaugă situația din Ucraina.

Citeste »
Design cu influențe Y2K, creat de Too Galus

2022 impune stiluri și direcții noi în designul de ambalaje

La începutul unui nou an marcat de pandemie, designerii din întreaga lume încearcă să anticipeze trendurile care vor înflori în industria producătoare de ambalaje. Devine tot mai evidentă preferința consumatorilor pentru ambalajele care exprimă reîntoarcerea la vremuri mai simple prin intermediul trendurilor de design nostalgice.

Citeste »

Zipper bags – cea mai igienică soluție în timpul pandemiei

Pungile cu fermoar – zipper bags – sunt ambalajul universal transparent la care poți apela cu încredere oricând pentru depozitarea și protejarea alimentelor uscate sau a gustărilor, fiind potrivite chiar și pentru sandvișul de la job. Fie că lucrezi într-un birou, laborator, aeroport sau depozit, fie că le păstrezi pentru acasă, zipper bags sunt ideale datorită rezistenței lor combinate cu prețul foarte avantajos.

Citeste »

Adline Solutions recomandă imprimanta Flora UV LED C25H pentru producția ambalajelor din carton ondulat

Piața globală a ambalajelor din carton ondulat crește într-un ritm mai rapid decât se anticipa, contrazicând estimările de încetinire a consumului pe acest segment. Raportul companiei de cercetare de piață Smithers – „The Future of Corrugated Packaging to 2023” – arată că acest sector înregistrează o creștere anuală de aproximativ 3,7% și că va atinge valoarea de 300 de miliarde de dolari până în 2023, segmentul bunurilor electrice contribuind cel mai mult la această creștere. Adline Solutions, important distribuitor român de echipamente pentru producția publicitară și industria textilă, ne prezintă principalele trenduri care vor influența piața globală de packaging în anii următori.

Citeste »

Industria ambalajelor va atinge la nivel global valoarea de 1 trilion de dolari până în 2025

Potrivit unui studiu realizat de compania de consultanță internațională Horváth, industria globală a ambalajelor se află în plină expansiune și va crește cu aproximativ 30% până în 2025, de la valoarea de 770 miliarde dolari la 1 trilion de dolari, în urma evoluției ascendente din ultimii 5 ani, cu o medie anuală de 5,6 procente. Această creștere va continua în ciuda eforturilor ecologiste și de sustenabilitate, în special datorită evoluției comerțului electronic. Horváth este una dintre cele mai importante companii internaţionale de consultanţă în management, prezentă şi în România începând cu 2005.

Citeste »

Startup-ul WikiFoods pune capăt utilizării plasticului în industria alimentară

Dacă în popularul local WikiBar din Paris borcanul de iaurt sau paharul în care este servit ceaiul fierbinte devin gustări perfecte datorită tehnologiei futuriste WikiCells a bioinginerului american David Edwards, Dorin Cojocaru – directorul Asociației Patronale Române din Industria Laptelui – susține că românii sunt deocamdată prea săraci pentru a-și permite luxul ambalajelor comestibile.

Citeste »

Mătasea – ambalajul comestibil al viitorului

Risipa de alimente este o problemă care îi îngrijorează pe tot mai mulți oameni de știință deoarece resursele planetei nu sunt inepuizabile. O echipă de cercetători de la Universitatea Tufts (Boston, SUA) a publicat un articol în revista științifică „Applied Physics Reviews”, prezentând proprietățile „unice și versatile” ale mătăsii în cadrul industriei alimentelor, dar și rolul lor în îmbunătățirea calității recoltelor.

Citeste »

Producătorul român de ambalaje Promateris și-a dublat profitul cu 112% în 2021

Grupul industrial Promateris – producător român de ambalaje realizate din materiale regenerabile, biodegradabile și compostabile – a anunțat la începutul lui 2022 că a înregistrat anul trecut o creștere de 110 procente a cererii pentru ambalajele produse în fabrica sa din Buftea. În 2022 compania va produce materie primă pe bază de amidon de porumb și își propune să finalizeze până în 2023 o fabrică pentru producția ambalajelor din hârtie.

Citeste »

Esko lansează un nou sistem inline de măsurare a culorilor

Furnizorii de servicii de imprimare a ambalajelor pot beneficia acum de un sistem inline de măsurare a culorilor care încorporează un nou senzor X-Rite super-rapid. Acesta a fost prezentat luna trecută în cadrul Summit-ului Esko pentru Inovație din Loughborough, Anglia și face parte din portofoliul AVT de sisteme pentru inspecție al producătorului.

Citeste »

Sistemul de garanţie-returnare a ambalajelor – ce este și cum va afecta piața din România

Un studiu realizat de compania de cercetare și analiză economică London Economics (LE) și comandat de Asociația ALUCRO – ONG care desfășoară proiecte de promovare a colectării selective și a reciclării dozelor din aluminiu – arată că în cazul în care România va implementa un sistem de garanție-returnare (SGR) a ambalajelor bazat pe o garanție cu valoare fixă, consumatorii vor prefera sticlele din plastic de volum mai mare în detrimentul dozelor din aluminiu pentru aceeași cantitate de produs.

Citeste »

Ferrero lansează un nou ambalaj din hârtie subțire pentru produsele din gama Kinder

Ferrero – companie italiană considerată al doilea cel mai mare producător de ciocolată și alte produse dulci din lume – a dezvoltat în parteneriat cu diverși producători de ambalaje un material din hârtie cu 20% mai subțire comparativ cu materialele standard utilizate până acum la ambalarea produselor sale din ciocolată. Acesta va reduce cu aproximativ 550 de tone cantitatea de materie primă folosită anual, dar și emisiile de carbon cu 1 450 de tone. Noul material sustenabil va fi introdus pe piață începând cu anul 2022 și va fi folosit pentru produsele sale de patiserie.

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide