Diferența între ilustrație, vector, cartoon și clipart
De multe ori în industria grafică apar anumite confuzii legate de termeni specifici cum ar fi clipart, ilustrație, desen făcut pentru animație (cartoon) sau grafică vectorială. Iar confuzia crește atunci când termenii utilizați în această industrie ocupă poziții interschimbabile. Să trecem la demistificarea acestor termeni
Proof-ul
Rezultatele etapei prepress – adică modul de tehnoredactare și localizarea corectă a textelor și imaginilor în pagină, calitatea reproducerii detaliilor și culorilor pe hârtie în conformitate cu documentul original – trebuie să fie verificate pentru acuratețe în primele stadii ale procesului de print. Procedând astfel, corecțiile necesare pot fi operate în timp util
Principalele tendințe ale anului 2019 în designul grafic
Tendințele în design nu apar de nicăieri, ci evoluează și se dezvoltă pe măsură ce migrează din segmentul de nișă devenind curente principale. Designul ne ajută să înțelegem lumea din jurul nostru, iar în 2019 tendințele par a fi în contradicție unele cu celelalte
Curente artistice care au influențat evoluția designului
Un designer își poate găsi inspirația oriunde, însă întotdeauna curentul artistic al vremii își pune amprenta pe preferințele consumatorilor în privința designului.
Logo-uri care au schimbat conceptul de branding pentru totdeauna
În ultimii 50 de ani, piața de consum a fost acaparată la nivel mondial de câteva branduri. Lucru bun sau rău, logo-urile despre care vom vorbi în această ediție se regăsesc oriunde în jurul nostru. Însă cum au ajuns aceste mărci comerciale atât de celebre?
Secretele realizării unei etichete de bere de succes
Industria de bere este un sector extrem de competitiv, iar caracteristicile vizuale care fac acest produs să iasă în evidență la raft reprezintă un real avantaj. Numărul producătorilor de bere craft a crescut în ultimii ani, iar noile fabrici țin brandurile consacrate în alertă.
Schema de design în alb și negru
Campania de marketing, logo-ul și compoziția grafică perfectă au un impact puternic asupra publicului țintă al unei mărci comerciale, atrăgând atenția clienților și încurajând atașamentul acestora față de brand-ul respectiv. Dar cum poate crea un designer impactul vizual dorit de fiecare dată?
Trenduri în grafica publicitară
Moda revine. Și nu este valabil doar în cazul industriei fashion, pentru că 2018 este anul în care conceptele monotone de design grafic din trecutul nu foarte îndepărtat se vor moderniza. Stilul minimalist se menține încă pe poziții, însă în scurt timp va fi pus în umbră de anumite concepte grafice din trecut care se vor întoarce în lumina reflectoarelor până la sfârșitul anului.