Articolele promoționale – cea mai eficientă metodă publicitară pe termen lung

Articolele promoționale alcătuiesc una dintre cele mai des utilizate metode de promovare a unei afaceri – un studiu al Asociației Britanice pentru Articole Promoționale (BPMA) a constatat că peste jumătate (50,5%) dintre persoanele care primesc produse promoționale nu uită brandul sau produsul promovat nici după șase luni. Iată care sunt beneficiile pe care articolele promoționale le pot aduce unei afaceri, precum și modurile în care putem profita la maximum de ele.

Citeste »

Importanța panourilor publicitare 3D în publicitatea outdoor

Publicitatea outdoor are capacitatea de a întrerupe pentru scurt timp viața cotidiană a oamenilor astfel încât să îi determine să se gândească la un brand într-un mod diferit. Panourile publicitare sunt formate de dimensiuni medii și mari ce reușesc acest lucru, însă panourile 3D au puterea de a transcende panourile statice și uneori chiar pe cele digitale. Aspectele vizuale dramatice și tehnicile asemănătoare cărților de tip pop-up reușesc să ofere tot mai multă influență panourilor 3D în lumea publicității out-of-home (OOH).

Citeste »

Soluții inovative pentru diversificarea producției cu noile Mimaki JV330 și CJV330

Un studiu realizat de compania de cercetare de piață Mordor Intelligence anticipează că rata anuală compusă de creștere (CAGR) a pieței de semnalistică în perioada 2021-2026 va fi de numai 0,19%, dat fiind că tot mai multe materiale convenționale de semnalistică sunt înlocuite cu variantele lor digitale. Industriile producătoare de ambalaje și etichete își păstrează și ele ascensiunea, însă mesajul este și aici unul clar: e nevoie ca producătorii să își diversifice portofoliile de produse/servicii pentru a-și păstra relevanța. Pentru a se adresa acestei cerințe Geko – Master Dealer Mimaki în România, Bulgaria și Moldova – introduce pe piața românească, începând cu luna iunie 2022, noile echipamente inkjet roll-to-roll eco-solvent Mimaki CJV330 (print & cut) și JV330 (print) care ating viteze de 100 mp/oră.

Citeste »

Fespa Global Print Expo 2022 – mărturia unei industrii stabile

Fespa Global Print Expo 2022 (31 mai-3 iunie, Messe Berlin, Germania) a marcat întoarcerea la normalitate, fiind prima expoziție europeană care s-a desfășurat fără restricții pandemice. Cei 375 de expozanți au ocupat opt hale și au demonstrat că situația industriei de print este stabilă și constantă în trendul său ascendent.

Citeste »

C!Print 2022 – locul de întâlnire al industriei grafice europene

În zilele de 10, 11 și 12 mai 2022, târgul francez C!Print – organizat în centrul expozițional Lyon Eurexpo – a oferit profesioniștilor din domeniile de imprimare, personalizare și comunicare vizuală locul de întâlnire pe care sectorul îl aștepta după cei doi ani de absență. Această a noua ediție a atras aproximativ 11 827 de vizitatori, confirmând C!Print drept una dintre expozițiile majore ale industriei grafice europene.

Citeste »

FESPA 2022: Bun venit la punctul de întâlnire Guandong & Mr Magnus

Noua strategie a Guandong va fi făcută publică la FESPA 2022. Anul acesta compania nu va participa la evenimentul de la Berlin cu stand clasic, ci va amenaja un Punct de Întâlnire conceput pentru a-i primi pe distribuitorii oficiali și pe clienții acestora. Va fi un loc de întâlnire special conceput, unde oaspeții vor avea acces la toate instrumentele inovatoare de marketing pe care Specialistul în Aplicații de Specialitate le-a lansat în ultimul an.

Citeste »

RemaDays 2022 a transformat Varșovia în capitala publicității și tiparului

Ediția cu numărul 17 a târgului internațional RemaDays Warsaw din Polonia – organizat în perioada 23-25 martie 2022 – a transformat încă o dată Varșovia în capitala mondială a specialiștilor în publicitate și tipar. Expoziția a ocupat halele E și F ale Centrului Expozițional PTAK Varșovia din Nadarzyn și potrivit organizatorilor, în cadrul celor trei zile evenimentul a atras peste 10 000 de vizitatori (16,88% din afara Poloniei). Cei peste 483 de expozanți – reprezentanți ai industriilor poloneze, cât și companii internaționale – au avut la dispoziție un spațiu de 35 000 mp pentru a-și prezenta produsele adresate unui total de 11 sectoare ale industriei de publicitate și tipar.

Citeste »

C&D Info Consult și HP Latex R2000 Plus – imprimare sustenabilă fără restricții

Compania C&D Info Consult din București activează în domeniul producției publicitare și îmbină tehnologia de imprimare sustenabilă de ultimă oră cu necesitățile fiecărui client și brand în parte. Serviciile de semnalistică indoor-outdoor, POSM, imprimare pe materiale textile, publicitate bluetooth și augmentată sunt completate de o echipă experimentată de proiectanți, graficieni și consilieri care înțeleg importanța publicității ca promotor al succesului în afaceri. Popularitatea firmei se datorează atât expertizei cât și investițiilor în echipamente de ultimă generație. În a doua jumătate a anului 2020, în primul an pandemic, C&D a avut curajul de a achiziționa echipamentul HP Latex R2000 Plus prin intermediul furnizorului Grup Transilvae, iar decizia s-a dovedit a fi una corectă.

Citeste »

Gama Epson SureColor cu cerneală din rășină garantează consecvență, precizie și performanță

Research and Markets estimează că piața globală a rășinilor pentru cerneluri – care valora în 2021 aproximativ 3,3 miliarde de dolari – va înregistra până în 2026 o rată anuală compusă de creștere (CAGR) de 3,4%. Creșterea numărului normelor de protecție a mediului pentru industria cernelurilor de tipar, evoluția ascendentă a industriilor producătoare de ambalaje și de cerneluri UV și apariția noilor tehnologii de cerneală pe bază de rășini sunt factorii cheie care contribuie la creșterea acestei piețe. Epson – lider internațional în producția de tehnologie de imprimare inkjet – vine în întâmpinarea acestui trend prin lansarea echipamentelor din gama SureColor, SC-R5010 și SC-R5010L.

Citeste »

Guandong – excelență la pătrat cu noua colecție MMXX2

„Bine ați venit în 2022, anul excelenței la pătrat”. Acesta este modul în care Guandong își prezintă noua sa Colecție 2022. O colecție cu un nume extrem de sugestiv: MMXX2 Excelență la Pătrat, derivat din anul 2022 exprimat în cifre romane. „Credem că excelența înseamnă să oferim întotdeauna cele mai bune instrumente posibile pentru a ajuta afacerile clienților noștri să crească”, explică Daniele Faoro, directorul general al Guandong.

Citeste »

FESPA 2022 va reuni cea mai considerabilă listă de expozanți din ultimii ani

FESPA Global Print Expo și European Sign Expo vor avea loc simultan în perioada 31 mai-3 iunie 2022, în incinta centrului expozițional Messe Berlin din Germania, iar organizatorii au anunțat că vor avea cea mai considerabilă listă de expozanți din 2019 până în prezent. Peste 250 de furnizori au semnat deja contractele pentru participarea ca expozanți, iar lista participanților confirmați include multe dintre companiile care nu au putut fi prezente la evenimentul din 2021 de la Amsterdam.

Citeste »

NUtec Digital Ink lansează o nouă cerneală UV pentru capetele de imprimare Epson

NUtec Digital Ink – producător de cerneluri UV și cerneluri pe bază de apă și solvent pentru echipamente de format mare care imprimă din una sau mai multe treceri – a anunțat lansarea pe piață a unei noi serii de cerneală UV, dezvoltată pentru capetele de imprimare Epson® DX4™, DX5™, DX6™, DX7™, I3200-U1™ și XP600™. Aceasta completează gama tot mai mare de cerneluri NUtec, optimizate pentru uscarea cu ajutorul lămpilor UV LED.

Citeste »

FESPA a răspuns apelului la S.O.S.TENABILITATE lansat de Guandong

„Ne-am întors de la FESPA cu aceeași energie pozitivă pe care am avut-o și după Viscom Italia, în ciuda numărului încă redus de vizitatori. Semnele de redresare a pieței, încrederea și interesul real al vizitatorilor ne-au dat speranțe pentru viitorul apropiat” – Daniele Faoro, directorul general al Guandong.

Citeste »

Cum a transformat pandemia trendurile în industria de semnalistică

Pandemia de Covid-19 ne-a transformat viețile pentru totdeauna, a complicat activități simple precum ieșirile în oraș sau frecventarea cursurilor universitare și a obligat sectorul de afaceri să ia măsuri pentru a se adapta noii realități. Industria de semnalistică și-a dovedit rolul esențial în întregul proces de adaptare la noua realitate atunci când spațiilor de retail, de exemplu, li s-a permis să își continue activitatea. Iată care sunt principalele trenduri ce ilustrează modul în care semnalistica a fost la rândul ei transformată de pandemie.

Citeste »
Search this website Type then hit enter to search

Caută în tot websiteul

Mai multe...

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
Post Type Selectors
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SEMNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide