Mutoh Europe lansează o nouă gamă de cerneluri eco pentru industria de semnalistică
Mutoh Europe a lansat recent pe piața EMEA gama sa inovatoare MS51 de cerneluri CMYK pentru aplicațiile de semnalistică indoor și outdoor.
Guandong lansează noul film revoluționar „TRIO” pe scena internațională de print
Inovația caracterizează compania Guandong, care de-a lungul anilor a continuat să experimenteze și să producă suporturi de imprimare de succes, fiind recunoscută pe piața europeană drept „Specialistul în Aplicații de Specialitate“. O companie dinamică, dedicată creării de materiale inovatoare care depășesc limitele comunicării vizuale.
swissQprint și Zünd colaborează pentru sustenabilitate
Importanți reprezentanți ai industriei de print se reunesc la sediul central al swissQprint din Bracknell, Marea Britanie pentru a prezenta o abordare mai accesibilă și mai sustenabilă a fluxului de lucru și a tehnologiilor de imprimare și tăiere.
Articolele promoționale – cea mai eficientă metodă publicitară pe termen lung
Articolele promoționale alcătuiesc una dintre cele mai des utilizate metode de promovare a unei afaceri – un studiu al Asociației Britanice pentru Articole Promoționale (BPMA) a constatat că peste jumătate (50,5%) dintre persoanele care primesc produse promoționale nu uită brandul sau produsul promovat nici după șase luni. Iată care sunt beneficiile pe care articolele promoționale le pot aduce unei afaceri, precum și modurile în care putem profita la maximum de ele.
Importanța panourilor publicitare 3D în publicitatea outdoor
Publicitatea outdoor are capacitatea de a întrerupe pentru scurt timp viața cotidiană a oamenilor astfel încât să îi determine să se gândească la un brand într-un mod diferit. Panourile publicitare sunt formate de dimensiuni medii și mari ce reușesc acest lucru, însă panourile 3D au puterea de a transcende panourile statice și uneori chiar pe cele digitale. Aspectele vizuale dramatice și tehnicile asemănătoare cărților de tip pop-up reușesc să ofere tot mai multă influență panourilor 3D în lumea publicității out-of-home (OOH).
Sappi lansează RAW – hârtia cretată care păstrează caracteristicile hârtiei necretate
Compania sud-africană Sappi – producător de celuloză și hârtie – a lansat RAW, o nouă hârtie cretată de calitate superioară pentru aplicații grafice care la atingere pare complet necretată.
Soluții inovative pentru diversificarea producției cu noile Mimaki JV330 și CJV330
Un studiu realizat de compania de cercetare de piață Mordor Intelligence anticipează că rata anuală compusă de creștere (CAGR) a pieței de semnalistică în perioada 2021-2026 va fi de numai 0,19%, dat fiind că tot mai multe materiale convenționale de semnalistică sunt înlocuite cu variantele lor digitale. Industriile producătoare de ambalaje și etichete își păstrează și ele ascensiunea, însă mesajul este și aici unul clar: e nevoie ca producătorii să își diversifice portofoliile de produse/servicii pentru a-și păstra relevanța. Pentru a se adresa acestei cerințe Geko – Master Dealer Mimaki în România, Bulgaria și Moldova – introduce pe piața românească, începând cu luna iunie 2022, noile echipamente inkjet roll-to-roll eco-solvent Mimaki CJV330 (print & cut) și JV330 (print) care ating viteze de 100 mp/oră.
Fespa Global Print Expo 2022 – mărturia unei industrii stabile
Fespa Global Print Expo 2022 (31 mai-3 iunie, Messe Berlin, Germania) a marcat întoarcerea la normalitate, fiind prima expoziție europeană care s-a desfășurat fără restricții pandemice. Cei 375 de expozanți au ocupat opt hale și au demonstrat că situația industriei de print este stabilă și constantă în trendul său ascendent.
C!Print 2022 – locul de întâlnire al industriei grafice europene
În zilele de 10, 11 și 12 mai 2022, târgul francez C!Print – organizat în centrul expozițional Lyon Eurexpo – a oferit profesioniștilor din domeniile de imprimare, personalizare și comunicare vizuală locul de întâlnire pe care sectorul îl aștepta după cei doi ani de absență. Această a noua ediție a atras aproximativ 11 827 de vizitatori, confirmând C!Print drept una dintre expozițiile majore ale industriei grafice europene.
FESPA 2022: Bun venit la punctul de întâlnire Guandong & Mr Magnus
Noua strategie a Guandong va fi făcută publică la FESPA 2022. Anul acesta compania nu va participa la evenimentul de la Berlin cu stand clasic, ci va amenaja un Punct de Întâlnire conceput pentru a-i primi pe distribuitorii oficiali și pe clienții acestora. Va fi un loc de întâlnire special conceput, unde oaspeții vor avea acces la toate instrumentele inovatoare de marketing pe care Specialistul în Aplicații de Specialitate le-a lansat în ultimul an.
RemaDays 2022 a transformat Varșovia în capitala publicității și tiparului
Ediția cu numărul 17 a târgului internațional RemaDays Warsaw din Polonia – organizat în perioada 23-25 martie 2022 – a transformat încă o dată Varșovia în capitala mondială a specialiștilor în publicitate și tipar. Expoziția a ocupat halele E și F ale Centrului Expozițional PTAK Varșovia din Nadarzyn și potrivit organizatorilor, în cadrul celor trei zile evenimentul a atras peste 10 000 de vizitatori (16,88% din afara Poloniei). Cei peste 483 de expozanți – reprezentanți ai industriilor poloneze, cât și companii internaționale – au avut la dispoziție un spațiu de 35 000 mp pentru a-și prezenta produsele adresate unui total de 11 sectoare ale industriei de publicitate și tipar.
C&D Info Consult și HP Latex R2000 Plus – imprimare sustenabilă fără restricții
Compania C&D Info Consult din București activează în domeniul producției publicitare și îmbină tehnologia de imprimare sustenabilă de ultimă oră cu necesitățile fiecărui client și brand în parte. Serviciile de semnalistică indoor-outdoor, POSM, imprimare pe materiale textile, publicitate bluetooth și augmentată sunt completate de o echipă experimentată de proiectanți, graficieni și consilieri care înțeleg importanța publicității ca promotor al succesului în afaceri. Popularitatea firmei se datorează atât expertizei cât și investițiilor în echipamente de ultimă generație. În a doua jumătate a anului 2020, în primul an pandemic, C&D a avut curajul de a achiziționa echipamentul HP Latex R2000 Plus prin intermediul furnizorului Grup Transilvae, iar decizia s-a dovedit a fi una corectă.
Gama Epson SureColor cu cerneală din rășină garantează consecvență, precizie și performanță
Research and Markets estimează că piața globală a rășinilor pentru cerneluri – care valora în 2021 aproximativ 3,3 miliarde de dolari – va înregistra până în 2026 o rată anuală compusă de creștere (CAGR) de 3,4%. Creșterea numărului normelor de protecție a mediului pentru industria cernelurilor de tipar, evoluția ascendentă a industriilor producătoare de ambalaje și de cerneluri UV și apariția noilor tehnologii de cerneală pe bază de rășini sunt factorii cheie care contribuie la creșterea acestei piețe. Epson – lider internațional în producția de tehnologie de imprimare inkjet – vine în întâmpinarea acestui trend prin lansarea echipamentelor din gama SureColor, SC-R5010 și SC-R5010L.
Guandong – excelență la pătrat cu noua colecție MMXX2
„Bine ați venit în 2022, anul excelenței la pătrat”. Acesta este modul în care Guandong își prezintă noua sa Colecție 2022. O colecție cu un nume extrem de sugestiv: MMXX2 Excelență la Pătrat, derivat din anul 2022 exprimat în cifre romane. „Credem că excelența înseamnă să oferim întotdeauna cele mai bune instrumente posibile pentru a ajuta afacerile clienților noștri să crească”, explică Daniele Faoro, directorul general al Guandong.
FESPA 2022 va reuni cea mai considerabilă listă de expozanți din ultimii ani
FESPA Global Print Expo și European Sign Expo vor avea loc simultan în perioada 31 mai-3 iunie 2022, în incinta centrului expozițional Messe Berlin din Germania, iar organizatorii au anunțat că vor avea cea mai considerabilă listă de expozanți din 2019 până în prezent. Peste 250 de furnizori au semnat deja contractele pentru participarea ca expozanți, iar lista participanților confirmați include multe dintre companiile care nu au putut fi prezente la evenimentul din 2021 de la Amsterdam.
NUtec Digital Ink lansează o nouă cerneală UV pentru capetele de imprimare Epson
NUtec Digital Ink – producător de cerneluri UV și cerneluri pe bază de apă și solvent pentru echipamente de format mare care imprimă din una sau mai multe treceri – a anunțat lansarea pe piață a unei noi serii de cerneală UV, dezvoltată pentru capetele de imprimare Epson® DX4™, DX5™, DX6™, DX7™, I3200-U1™ și XP600™. Aceasta completează gama tot mai mare de cerneluri NUtec, optimizate pentru uscarea cu ajutorul lămpilor UV LED.
CalderaRIP este compatibil acum și cu imprimantele Fujifilm Acuity Ultra R2
Caldera – companie franceză specializată în dezvoltarea de software-uri RIP – a optimizat soft-ul premiat CalderaRIP pentru producția de materiale imprimate în format mare, adăugând astfel pe lista echipamentelor compatibile și imprimanta Fujifilm Acuity Ultra R2.
FESPA a răspuns apelului la S.O.S.TENABILITATE lansat de Guandong
„Ne-am întors de la FESPA cu aceeași energie pozitivă pe care am avut-o și după Viscom Italia, în ciuda numărului încă redus de vizitatori. Semnele de redresare a pieței, încrederea și interesul real al vizitatorilor ne-au dat speranțe pentru viitorul apropiat” – Daniele Faoro, directorul general al Guandong.
Cum a transformat pandemia trendurile în industria de semnalistică
Pandemia de Covid-19 ne-a transformat viețile pentru totdeauna, a complicat activități simple precum ieșirile în oraș sau frecventarea cursurilor universitare și a obligat sectorul de afaceri să ia măsuri pentru a se adapta noii realități. Industria de semnalistică și-a dovedit rolul esențial în întregul proces de adaptare la noua realitate atunci când spațiilor de retail, de exemplu, li s-a permis să își continue activitatea. Iată care sunt principalele trenduri ce ilustrează modul în care semnalistica a fost la rândul ei transformată de pandemie.
Mimaki UJV 55-320 extinde orizonturile furnizorilor de servicii de semnalistică
Geko recomandă acest echipament LED-UV inkjet cu o zonă de imprimare de 3,2 m, proiectat de Mimaki pentru a-i ajuta pe producătorii de materiale de semnalistică să își extindă gama de aplicații.
Depășirea granițelor visualcom – progresele și relansările Guandong
Noua strategie vizează o rețea de companii complementare, cu un schimb reciproc de acțiuni. Primul acord semnat cu Indigital.