Impactul utilizării inteligenței artificiale în publicitate și marketing
Marketingul digital câștigă tot mai mult teren încoronându-se drept una dintre cele mai eficiente metode publicitare ale prezentului. Fie că folosim rețelele sociale precum Facebook și Instagram sau funcții ale motoarelor de căutare precum Google, beneficiem de tot ce au mai bun de oferit algoritmii de IA și de economia bazată pe date, care este de fapt un ecosistem digital global unde datele sunt colectate și organizate de o rețea de furnizori cu scopul de a obține valoare adăugată din informațiile acumulate. Datele sunt colectate de mai mulți actori ai pieței digitale printre care și motoarele de căutare, site-urile de socializare sau diferitele platforme online
Noua normalitate adusă de inteligența artificială va depăși cu mult noua normalitate adusă de pandemie
George Haber, „cel mai bogat român din America”, „părintele DVD-ului” supranumit și „guru de marketing” a fondat mai multe companii în deja vestita zonă Silicon Valley, pe care a reușit apoi să le vândă cu sume de ordinul sutelor de milioane de dolari. Prima sa companie a realizat software-ul ce a permis includerea DVD-ului în calculatoare. În prezent, „antreprenorul în serie” dorește să ajute companiile din România care activează în domeniul inteligenței artificiale, acolo unde Haber este considerat un adevărat specialist la nivel internațional
Cum va schimba revoluția digitală harta locurilor de muncă din România în următorii 10 ani
Un studiu al Factory 4.0 & Frames arată că în urma schimbărilor fundamentale suportate de economie, digitalizarea și robotizarea vor aduce peste un milion de locuri noi de muncă pe plan național până în anul 2030. Aceiași analiști estimează că o mare parte a joburilor din prezent vor dispărea în 10 ani – această tendință corespunde creării de joburi noi, concentrate pe creativitate și servicii de suport, chiar și în sectorul public
Startup-ul IT româno-american UiPath – companie-fanion pe calea inteligenței artificiale
UiPath este o companie româno-americană din domeniul IT a cărei ascensiune rapidă a fost remarcată de publicația britanică cu profil economic Sifted, după ce a fost evaluată la 10,2 miliarde de dolari.
Inteligența artificială – factor cheie al integrării tehnologiilor de print în Industria 4.0
Istoria inteligenței artificiale (IA) începe în anul 1956, atunci când informaticianul american John McCarthy, laureat al Premiului Turing în 1971 pentru contribuțiile aduse în domeniul inteligenței artificiale, a propus termenul în cadrul unei conferințe din Dartmouth, SUA. Scopul IA, așa cum îl înțelegea el, era pe atunci proiectarea și dezvoltarea de sisteme prin care o mașină să poată gândi, interacționa și rezolva probleme asemenea unei ființe umane
Publicațiile integratoare de știri vor înlocui jurnaliștii cu roboți
Utilizatorii portalului MSN (Microsoft Network) și ai browserului Microsoft Edge vor citi de acum știri generate cu ajutorul unor soluții software upgradate cu inteligență artificială.
Adobe utilizează inteligența artificială pentru a detecta imaginile modificate
Cercetătorii de la Adobe, a doua cea mai mare companie din lume în domeniul software, au colaborat cu cercetătorii universității californiene UC Berkeley, reușind să dezvolte un algoritm bazat pe inteligență artificială (IA) care poate detecta fotografiile în care fețele umane au fost modificate cu ajutorul instrumentului Photoshop Face Aware Liquify.
Salvarea evenimentelor industriei de print prin soluții de testare în masă cu ajutorul inteligenței artificiale
Coreea de Sud, una dintre țările cele mai afectate de noul virus – cu peste 9 000 de cazuri – a dezvoltat o metodă nouă care ar putea salva evenimentele importante ale industriei de printing prin intermediul inteligenței artificiale (IA).
Industria 4.0 văzută de Mach FTD – cum funcționează fabrica inteligentă a viitorului
Definiția fabricii inteligente nu este deloc ușoară. „Smart factory” este o unitate care se bazează pe producția inteligentă/automatizată și deși conceptul se află abia la începuturile sale, este considerat un rezultat al celei de-a patra revoluții industriale, cea numită Industria 4.0.
Uniunea Europeană este preocupată de inteligența artificială (AI)
În luna ianuarie a fost lansat proiectul AI4EU, o platformă deschisă ce are ca obiectiv oferirea de servicii și suport potențialilor utilizatori de sisteme dotate cu inteligență artificială, pentru a-i sprijini în testarea și integrarea acestor soluții în procesele, produsele și serviciile lor.
Roboții care se bazează pe inteligența roiului
Inteligența artificială este fără îndoială cel mai interesant domeniu al roboticii. Însă pe cât este de interesant pe atât e și de controversat. În timp ce toată lumea este de acord că un robot poate lucra fără probleme într-o unitate de producție, încă nu există un consens în ceea ce privește abilitatea unui robot de a lua decizii proprii sau chiar a comunica liber cu alți roboți. Sau nu exista până la Agilox. Această companie austriacă proiectează și fabrică roboți mobili pentru procedurile de logistică. Acești roboți se bazează pe așa-numita inteligență a roiului pentru a se deplasa în cadrul unui depozit sau unei unități de producție și a livra paleți sau cutii acolo unde este necesar
Sistemul inteligent de inspecție video care va revoluționa industria de etichete și ambalaje
Mașinile pot realiza mai multe sarcini decât oamenii într-o perioadă determinată de timp, însă acest lucru se întâmplă doar atunci când mașinile sunt inteligente și se adaptează la scenariile din viața reală.
Inteligența artificială ( IA) ar putea revoluționa industria de etichete și ambalaje, oferind o soluție la problemele cauzate de automatizarea completă și de erorile umane
Depistarea motivațiilor angajaților cu ajutorul inteligenței artificiale
Managerii caută noi modalități de evaluare și motivare a angajaților, făcând investiții semnificative în tehnologie prevăzută cu inteligență artificială pentru a-și înțelege mai bine personalul. Un sondaj dezvoltat de o companie japoneză de tip startup este un exemplu de tehnologie inteligentă care pretinde că poate identifica ceea ce îi motivează pe angajați
Industria de reciclare a cartonului își ameliorează procesele de sortare
Inteligența artificială (IA) este capacitatea unei mașini de a imita comportamentul uman inteligent. În timp ce sectoare precum producția și transporturile utilizează IA de ani de zile, aplicațiile acestei tehnologii se extind către noi industrii precum cea de reciclare
Roboții și printul
Automatizarea în industria printului devine tot mai inteligentă datorită celei de-a patra revoluții industriale. Industria 4.0 se caracterizează prin îmbinarea tehnologiei informației cu dispozitive interconectate pentru ca omul să poată conduce o fabrică inteligentă. Conceptele Industriei 4.0 sunt deja aplicate în sectorul tipografic, unde procesele de producție au devenit mai automatizate datorită roboților care preiau sarcinile grele și repetitive
Inteligența artificială și domeniul poligrafic
Inteligența artificială (IA) este pe punctul de a conduce industriile lumii într-o nouă eră digitală, deoarece evoluează cu pași repezi de la stadiul de zvon la realitate. Astfel se estimează că până în 2025, veniturile globale anuale pentru produsele și serviciile bazate pe inteligență artificială vor crește de la 1,38 la 59,75 miliarde de dolari.