Heidelberg și-a anulat participarea la drupa și la alte expoziții în 2021

Heidelberg, unul dintre cei mai importanți producători de tehnologie pentru imprimare offset, a anunțat că nu va mai participa la expoziții internaționale în anul 2021, inclusiv la drupa. Acest anunț vine după ce Xerox și Bobst și-au anunțat deja încă din mai 2020 neparticiparea la drupa și la alte expoziții care vor avea loc anul viitor.

Heidelberg ar fi urmat să aibă o prezență notabilă în cadrul expoziției, în incinta Halei 1 de la Messe Düsseldorf, alături de companii partenere precum Masterwork Machinery și Müller Martini. Reprezentanții companiei au precizat că se vor concentra în schimb pe „concepte noi de târguri virtuale și pe evenimente regionale”, adăugând că mulți dintre clienți i-au anunțat deja că nu vor veni la drupa.

„Toți iubim drupa. În trecut era ca un festival, dar anul viitor nu va mai fi așa din cauza distanțării sociale și a măștilor. Clienții noștri spun că cel mai probabil nu vor participa. Și ce rost mai are un festival de la care lipsesc oaspeții?”, a afirmat Rainer Hundsdörfer, CEO Heidelberg. Acesta a mai adăugat că suma deloc de neglijat pe care compania trebuia să o investească pentru prezența la drupa ar fi fost irosită, ținând cont de faptul că Heidelberg a cheltuit în 2016 cel puțin 10 milioane de euro: „Probabil vom putea organiza 50 de expoziții interne cu aceeași sumă”. În această ordine de idei, compania plănuiește o „Săptămână a Inovației” în perioada 19-23 octombrie 2020, care va avea loc atât virtual cât și fizic în incinta Print Media Center din Wiesloch, Germania. „Dialogul față în față va fi în continuare posibil în incintele centrelor noastre Print Media din Wiesloch/ Walldorf, Atlanta, Shanghai, Sao Paulo și Tokyo, unde vom putea discuta cu clienții noștri despre nevoile lor specifice în mod direct”, a mai precizat CEO-ul Heidelberg.

Această veste vine în contextul în care un număr substanțial de expozanți și-au redus suprafața contractată pentru standurile de la drupa 2021. Printre aceștia se numără și HP, compania care a fost până acum cel mai mare expozant cu stand individual – ocupând întreaga Hală 17 – și care a anunțat că se va organiza doar în jumătate din spațiul planificat inițial. În plus, decizia Heidelberg i-ar putea influența și pe alți expozanți să își modifice planurile. Potrivit unui purtător de cuvânt al Messe Düsseldorf, drupa a dezactivat planul interactiv al halelor de pe website-ul său, urmând ca noul plan să fie disponibil vizitatorilor cât mai curând posibil.

În plus, organizatorii drupa vor implementa conceptul de expoziție „Covid-secure”, care va include capacitatea de a monitoriza contactele dintre persoane prin intermediul înregistrării online a vizitatorilor. „Îi vom informa în scurt timp pe expozanți despre cerințele de securitate de care vor trebui să țină seama la planificarea expoziției. Implementarea distanțelor de siguranță în cadrul standurilor expoziționale individuale va fi responsabilitatea acestora. Sperăm ca până în aprilie situația globală să fie mult mai încurajatoare decât în prezent în ceea ce privește vaccinul, restricțiile globale de călătorie, controlul și prevenirea noilor infecții”, a declarat purtătorul de cuvânt al Messe Düsseldorf.

drupa, programată inițial pentru perioada 16-26 iunie 2020, a fost amânată până în aprilie 2021 din cauza pandemiei Covid-19.

Redactia Afaceri Poligrafice

Adaugati un comentariu

Inchide

Caută în tot websiteul

Generic selectors
Potrivire exactă
Caută doar în titlu
Caută doar în conținut
ARTICOL
Search in pages
ANUNȚURI
COMPANII
EVENIMENTE
Filtrează după categorii
ALTE MODALITATI DE IMPRIMARE & INSCRIPTIONARE
CREATIE & EDITARE & WEB DESIGN
DIVERSE
FINISARE
INTELIGENTA ARTIFICIALA
MARKETING
OPORTUNITATI IN DOMENIU
PACKAGING
POVESTI DE SUCCES
PRODUCTIE PUBLICITARA & SIGNALISTICA & PROMOTIONALE
TIPAR DIGITAL
TIPAR OFFSET
Inchide